• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
1

دعوت دانشگاهیان مسجدسلیمان از مردم آزادیخواه ایران اسلامی برای حضور در راهپیمایی روز قدس

  • کد خبر : 8441
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در آستانه روز جهانی قدس دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان از مردم آزادی خواه ایران اسلامی دعوت کردند پر شورتر از گذشته در راهپیمایی ضد صهیونیستی و استکباری روز قدس شرکت نمایند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي دانشگاه آزاد واحد مسجدسليمان، هیأت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در آستانه روز جهانی قدس دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان از مردم آزادی خواه ایران اسلامی دعوت کردند پر شورتر از گذشته در راهپیمایی ضد صهیونیستی و استکباری روز قدس شرکت نمایند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي دانشگاه آزاد واحد مسجدسليمان، هیأت رییسه،بسیج کارکنان، اساتید و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان در اطلاعیه ای ضمن محکوم کردن جنایات بی شرمانه رژیم غاصب و شیطانی اسراییل در قتل عام مردم مظلوم نوار غزه، حمایت برخی از دولت های غربی و عربی حامی این رژیم و سکوت مجامع بین المللی را نشانه آشکار تروریسم بودن دولت های به اصطلاح حامی حقوق بشر دانسته است.

در این اطلاعیه همچنین از مردم آزادیخواه ایران اسلامی دعوت به عمل آمده با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس ضمن تجدید پیمان با آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، در یک اتحاد جهانی جنایات اخیر رژیم غاصب اسراییل را محکوم کرده تا انشاالله با فراگیر شدن انزجار جهانی از این رژیم جعلی به زودی غده سرطانی اسراییل از صحنه روزگار حذف و نابود شود.

لازم به ذکر است به همین مناسبت به همت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان ویژه نامه “غزه در خون، برای توزیع در راهپیمایی روز قدس این شهرستان منتشر

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.