• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

دعوت دکتر اسماعيل جلیلی به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس

  • کد خبر : 8430
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲

دكتر اسماعيل جليلي نماينده مردم مسجدسليمان، هفتكل، لالي و انديكا در مجلس شوراي اسلامي در پيامي از مردم دعوت كرد در راهپيمايي روز قدس شركت كنند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان متن پيام بدين شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم روز قدس روزی است که باید پرچم آزادی خواهی ملت غیور ایران […]

دكتر اسماعيل جليلي نماينده مردم مسجدسليمان، هفتكل، لالي و انديكا در مجلس شوراي اسلامي در پيامي از مردم دعوت كرد در راهپيمايي روز قدس شركت كنند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان متن پيام بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس روزی است که باید پرچم آزادی خواهی ملت غیور ایران در سراسر دنیا برافراشته شود و همه دولت های زور گو بدانند که مردم ما با تمامی توان حامی مستضعفان و محرومان دنیا هستند.

حضور حماسی امت اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سنت حسنه‌ای از امام خمینی (ره) جهت آزادسازی قدس از الحاد و شرک و رهایی قد سیان فلسطین از ظلم و آوارگی است.

امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بدلیل حملات دد منشانه رژیم غاصب قدس وبه خاک وخون کشیدن کودکان و جوانان روزه دار بیش از پیش احساس می شود. از این رو مردم همیشه انقلابی و مومن ایران یکپارچه وبا وحدت مثال زدنی خود قدرتمندانه تر از سال های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین خواهند شتافت.

از همه خواهران و برادران همیشه در صحنه ، آگاه و ولایت مدار شهرستان های مسجدسلیمان ،لالی،هفتکل واندیکا می خواهم تا بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی همگام با حضور گسترده و یکپارچه تمامی مسلمانان جهان در راهپیمایی روز جمعه، با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز قدس، پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس در غزه مظلوم داده شود

                                                                       انشا الله

                         دکتر جلیلی نماینده و خادم مردم در مجلس شورای اسلامی

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8430

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.