• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

مهندس نظری: مسابقات خانگی نفت قطعا در مسجدسلیمان برگزار خواهد شد

  • کد خبر : 8418
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در پی درج خبری در روزنامه خبر ورزشی مبنی بر برگزاری بازی های خانگی نفت در خارج از شهرستان، مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان ضمن رد خبر مندرج در روزنامه خبر ورزشی تصریح کرد: ورزشگاه شهید بهنام محمدی با همت مسئولان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در حال […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در پی درج خبری در روزنامه خبر ورزشی مبنی بر برگزاری بازی های خانگی نفت در خارج از شهرستان، مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان ضمن رد خبر مندرج در روزنامه خبر ورزشی تصریح کرد: ورزشگاه شهید بهنام محمدی با همت مسئولان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در حال آماده سازی است و قبل از آغاز مسابقات خانگی نفت در فصل جاری آماده بهره برداری خواهد شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از سايت باشگاه نفت مهندس محمد نظری با اعلام این که هر تیمی در لیگ برتر می بایستی 2 استادیوم را به سازمان لیگ جهت برگزاری بازی ها معرفی کند تصریح کرد: طبعاً ما نیز استادیوم شهید بهنام محمدی را به عنوان ورزشگاه اصلی تیم نفت و همچنین استادیوم تختی اهواز را به عنوان زمین دوم به سازمان لیگ معرفی نموده ایم. وی با بیان این که مردم مسجدسلیمان بی صبرانه منتظر حضور تیم محبوبشان در استادیوم خانگی خود و برگزاری دیدار ها هستند اظهار داشت: این حق مردم خوب و خونگرم مسجدسلیمان است که بازی های خانگی خود را از نزدیک تماشا کنند و در زمانی که بسیاری از تیم های بزرگ تعداد تماشاچیانشان در هر بازی به زحمت به عدد 5000 می رسد اما در مسجدسلیمان مطمئنناً در هر بازی بالای 15000 تماشاچی مشتاق و متعصب به ورزشگاه خواهند آمد و اوج فرهنگ و میهمان نوازی ایل بختیاری و مردم شریف و خونگرم خوزستان را به نمایش خواهند گذاشت. و این خود نشان دهنده علاقه و اوج عشق و تعصب مردم شهر نسبت به نفت می باشد.

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی نفت در ادامه اظهار داشت: علاقمندان مسجدسلیمانی به ورزش به خصوص فوتبال مطمئن باشند که مسابقات فوتبال لیگ برتر در این شهر برگزار و تیم نفت در خانه خودش به میدان خواهد رفت. و علاقه مندان نسبت به شایعات پوچ و بی اساس بی اعتنا باشند و از دامن زدن به این گونه شایعات مغرضانه خودداری فرمایند.

وی زیرساخت های تکمیل شده و یا در حال تکمیل را شامل رختکن برای بازیکنان، داوران، جایگاه وی،آی،پی، جایگاه خبرنگاران، تقویت نور ورزشگاه و افزایش صندلی های تماشاگران عنوان کرد.

مهندس نظری گفت: دست اندرکاران این امر در مناطق نفتخیز جنوب در تلاشند تا ورزشگاه مسجدسلیمان برای مسابقات لیگ آماده و شهروندان مسجدسلیمانی بتوانند شاهد دیدارهای تیم نفت در این شهر باشند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. با عرض سلام و تشکر از اقای مهندس نظری .انشا..کارها به نحو احسن انجام شود و زحمات شما وهمکارانتان و افراد دخیل در این امر پاسخ مناسبی از طرف تماشاگران و هواداران داده شود و با شعور بالای خود چه در زمان برد و چه در زمان باخت هم تیم خود را همراهی کنند و هم تیم مقابل را در پایان تشویق کرده تا ازبازی دوتیم درمقابل تماشاگران قدردانی شود.(بازی برد و باخت دارد و دنیاشم نمی ارزد که خدایی نکرده به کسی توهین شود) انشا…

  2. درود برتماشاگران باشعور مسجدسلیمانی انشالاه که به عنوان تماشاگران نمونه شناخته بشیم

  3. آقاي نظري با اين يارگيري كه شما كرديد اميدوارم خدا آخر و عاقبت همه ما را ختم به خير كند…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.