• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

كار پسنديده رييس اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان

  • کد خبر : 8366
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- منوچهر قاسمی منجزی رييس اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان به همراه تني چند از فرهنگيان اين اداره از بهروز فرهادیان مدیریت سابق آموزش و پرورش مسجدسليمان که چند سالی در بستر بیماری ست عیادت کرده و از نزدیک در جریان درمان ایشان قرار گرفتند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- منوچهر قاسمی منجزی رييس اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان به همراه تني چند از فرهنگيان اين اداره از بهروز فرهادیان مدیریت سابق آموزش و پرورش مسجدسليمان که چند سالی در بستر بیماری ست عیادت کرده و از نزدیک در جریان درمان ایشان قرار گرفتند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان رييس اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان با بیان این که بازنشستگان سرمایه های اصلی این انقلاب هستند و ما باید با تمام وجود در خدمت آن ها باشیم  و از تجربه گران بهای آنان استفاده کنیم باعث دلگرمی و خوشحالی وی شدند.

در ادامه بهروز فرهادیان با تشکر از قاسمی منجزی و دیگر همکاران از این که برای عیادت به خانه ایشان آمدند گفت: من در برابر شهیدان هنوز هم هیچ کاری نکرده ام و ما مدیون خون شهیدان هستیم….

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 5
  1. با سلام خدمت آقاي مرادي. اين يك حركت مثبتي ست كه مي بينم علاوه بر بيان كمبودها و نشان دادن ضعف ها نكات مثبت را هم مي بينيد. اين نشان از حرفه اي گري سايت باشگاه روزنامه نگاران دارد. انصافا اين سايت خيلي خوب در شهر جا افتاده است . از زحمات شما برادر عزيز تشكر و سپاسگزاري مي نمايم و از خداوند متعال براي شما و تمامي دست اندركاران اين سايت آرزوي توفيق و سربلندي دارم.

  2. توجه به پيشكسوتان كار با ارزشي ست. خيلي از مديران در بدو ورود چنين حركت هايي انجام مي دهند. اميدوارم آقاي قاسمي احترام به پيشكسوتان را تا پايان دوره رياستش مد نظر داشته باشد.

  3. آقاي قاسمي انشالله كه بازگشت به عقب نداشته باشيد و از مهره هايي با تفكرات نو و تازه در مجموعه اتان استفاده كنيد.

  4. قطعا در بسياري از قسمت هاي اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان بايد تغييرات انجام بگيرد. مثل………. و …..

  5. سپاسگزار از آقاي قاسمي. انشالله ايشان تذكراتي به بعضي از همكارانشان در اداره بدهند تا با ارباب رجوع بهتر برخورد كنند. ممنون از شما جناب مرادي كه پل ارتباطي خوبي برقرار كرده ايد تا بتوانيم حرف هايمان را به مسئولين برسانيم. لطفا اين پيام ها را به گوش آقاي قاسمي برسانيد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.