• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

نفت مسجدسلیمان در لحظه آخر قراردادهایش را ثبت می‌کند

  • کد خبر : 8343
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان محمد نظری مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه چرا قرارداد بازیکنان نفت مسجدسلیمان هنوز در سازمان لیگ ثبت نشده، گفت: ما در لحظه آخر قراردادها را ثبت می‌کنیم و همه مدارک داخل پوشه آماده است و فردا که تیم برای برگزاری اردو به تهران می‌آید قراردادها […]

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان محمد نظری مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه چرا قرارداد بازیکنان نفت مسجدسلیمان هنوز در سازمان لیگ ثبت نشده، گفت: ما در لحظه آخر قراردادها را ثبت می‌کنیم و همه مدارک داخل پوشه آماده است و فردا که تیم برای برگزاری اردو به تهران می‌آید قراردادها را هم ثبت می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما شش سهمیه لیگ برتری جذب کرده‌ایم و منتظر شروع مسابقات هم هستیم و نتایج مسابقات هم در مستطیل سبز رقم می‌خورد و تیم ما هم کاملا آماده است.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد قرعه کشی و اینکه نفت می‌تواند در ورزشگاه مسجدسلیمان میزبان باشد، گفت: از قرعه کشی راضی هستیم و در هفته اول با سایپا بازی داریم و هفته دوم هم میزبان پدیده مشهد هستیم. با این تیم هم در فینال لیگ دسته اول بازی کرده‌ایم. از نظر ورزشگاه هم مشکلی نیست و هفته آینده مسئولان سازمان لیگ برای بازدید نهایی به مسجدسلیمان می‌آیند اما تصور می‌کنم مشکلی برای میزبانی نداشته باشیم و می‌توانیم در شهر خودمان به مصاف حریفان برویم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8343

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.