• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

بيژن دانش: تیم نفتون همچنان در انتظار کمک مسئولین/جوانان با استعداد مسجدسلیمان را ناامید نکنید

  • کد خبر : 8292
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- تیم فوتبال نفتون یکی از تیم های ریشه دار مردمی و با سابقه مسجدسلیمان است که بیش از سی سال سابقه فعالیت در شهرستان را دارد.در ابتدای تاسیس این تیم با نام صنعت نفت نفتون مشهور بود  که بعد از چند سال ازحمایت صنعت  نفت خارج شد و با عنوان نفتون […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- تیم فوتبال نفتون یکی از تیم های ریشه دار مردمی و با سابقه مسجدسلیمان است که بیش از سی سال سابقه فعالیت در شهرستان را دارد.در ابتدای تاسیس این تیم با نام صنعت نفت نفتون مشهور بود  که بعد از چند سال ازحمایت صنعت  نفت خارج شد و با عنوان نفتون مسجدسلیمان به کار خود ادامه داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از آسماري نيوز تیم نفتون مسجدسلیمان تاکنون با حضور پر قدرت در مسابقات باشگاهی مسجدسلیمان به کار خود ادامه داد و چندین قهرمانی نیز کسب کرده  تا جایی که سابقه حضوردر دیدار پایانی در جام  حذفی کشور را هم در کارنامه خود دارد  که متاسفانه  علیرغم شایستگی هایی بسیاری که داشت در مقابل  تیم تام اصفهان که دروازه بان وقت این تیم احمد رضا عابدزاده بوده در ضربات پنالتی شکست می خورد و به مقام دوم میرسد.

تیم نفتون روند رو به رشد  خود را ادامه می دهد تا نهایتا در رقابت های فصل گذشته سوپر لیگ استان خوزستان  در حالی که یک هفته مانده به پایان مسابقات قهرمانی  خود را مسجل و صعود به لیگ سه کشور را قطعی می کند.

بیژن دانش سرپرست فعلی تیم نفتون مسجدسلیمان و دبیر هیات فوتبال شهرستان  به بیان مشکلات این تیم مردمی و با ریشه شهر برای حضور در لیگ سه کشور پرداخت و گفت: اعضای هیات مدیره تیم نفتون همان افرادی هستند که بیش از سی سال در کنار تیم بوده و گرچه بدلیل مسائل کاری شاید حضور فیزیکی در کنار تیم نداشته باشند اما تجارب و راهنمایی های خود را در اختیار تیم قرار می دهند از جمله  این افراد مهندس ستار بهوند مدیر عامل  فعلی تیم نفتون و دیگر اعضای هیات مدیره  آقایان محمد رضا دهقان , عطاالله بهادری,الیاس اروانهو ابراهیم مکری و دیگر افرادی  که حقیقتا برای تیم زحمت زیادی می کشند.

تیم نفتون بعد از سه فصل حضور در سوپر لیگ استان به سرمربیگری  احسان قاضی سال به سال روند رو به رشد خود را ادامه داد  که نهایتا در پایان  فصل گذشته توانست به لیگ سه کشور صعود کند.

دانش ادامه داد: یکی از رموز موفقیت تیم نفتون فوتبالی بودن  مجموعه تیمی و مسئولان تیم بود که اکثر بازیکنان تیم نیز دانشجو و افرادی تحصیلکرده هستند .رفاقت ,سلامت وصمیمیت بین بازیکنان و کادر فنی موجب شد  تا تیم نفتون بتواند این قهرمانی را کسب کند.اکثر بازیکنان در این سه فصل حضور در سوپر لیگ استان بومی مسجدسلیمان و از بچه های با استعداد و با لیاقت این شهر بودند به جز دو یا سه نفر  که بدلیل اینکه تیم نفتون چند بازیکن را به تیم نفت در دسته یک فرستاده بود و این تیم را تغذیه می کرد همین امر موجب شد  تا دو سه بازیکن غیر بومی مسجدسلیمان اما بومی استان خوزستان به تیم بیایند.

سرپرست تیم فوتبال نفتون گفت: بمنظور تامین هزینه های مالی تیم جلساتی با امام جمعه محترم مسجدسلیمان , فرماندار مسجدسلیمان, اعضای شورای  اسلامی شهر و دکتر جلیلی  نماینده مردم در مجلس  داشته ایم که این عزیزان قول همکاری و مساعدت داده اند و در جلسه ای که با عزیزان شورای شهر داشتیم  دکتر شهبازی ریاست دانشگاه  آزاد مسجدسلیمان و مهندس  عیدیوندی رییس  اداره مخابرات و مهندس خسرویان مدیرعامل  واحد جذب و گاز پتروشیمی مسجدسلیمان  حضور داشتند که این عزیزان هم  قول مساعدت و همکاری را داده اند. گرچه تاکنون هزینه های تیم شخصی بوده و تنها از طریق کمک های مردم و هواداران تیم  و اعضای هیات مدیره تامین شده  و بخش زیادی از هزینه های تیم در این سه سال حضور در سوپر لیگ  استان هم توسط احسان قاضی سرمربی تیم تامین می شده  امام اکنون با توجه به صعود تیم نفتون به لیگ سه کشوری نیازمند کمک های مالی بیشتری هستیم.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه متولی اصلی ورزش  و اداره ورزش و جوانان است  اما متاسفانه اداره تربیت بدنی مسجدسلیمان  کفیل دارد و رییس ندارد ضمن اینکه اقای حسینوند که به عنوان کفیل  در مسجدسلیمان خدمت می کنند واقعا دلسوز و پیگیر مشکلات ورزش شهرستان بویژه تیم نفتون هستند .علاوه بر این ما انتظار زیادی هم از اعضای شورای شهر داریم زیرا یکی از وظایف شورای شهر انجام کارهای فرهنگی و ورزشی است و ضمن اینکه امسال نیز از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده  باید توجه ویژه ای به مسایل فرهنگی شود از جمله ورزش فوتبال که از پرطرفدارترین ورزش ها در کشور ما است .

وی ادامه داد:آقای حسینوند فردی بسیار فعال و ورزشی هستند امام متاسفانه مدت زمانی که وی در مسجدسلیمان حضور دارد کم بوده و  اقای حسینوند بدلیل مشغله کاری تنها هفته ای دو روز در مسجدسلیمان هستند به همین دلیل ما از آقای فرامرز کیانی زاده مدیر کل تربیت بدنی  استان  تقاضا داریم که یا اقای حسینوند را به عنوان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان منصوب کنند و یا فرد دیگری را انتحاب کنند.

 دانش افزود: برای ثبت نام و حضور در لیگ سه کشور نیاز به سی میلیون تومان هزینه اولیه داریم که تاکنون یک ریال هم از این پول تامین نشده که در صورت تامین نشدن تا موعد مقرر که کمتر از یکماه دیگر است مجبوریم  بر خلاف میل باطنی امتیاز تیم را به شهرستان دیگری بفروشیم  که هم اکنون هم چند مدیر عامل از دیگر تیم های استان خواهان خرید این امتیاز هستند.

با توجه به صعود نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر باید یک باشگاهی در مسجدسلیمان باشد برای بازیکنانی که از این تیم کنار گذاشته می شوند و اگر این تیم نفتون و دیگر باشگاه های شهرستان تقویت نشوند و از بین بروند  این بازکنان و استعدادهای فوتبال مسجدسلیمان عملا از فوتبال کنار گذاشته می شوند.

متاسفانه  مسئولین هم  می دانند که عدم حمایت از این تیم های مردمی و ریشه دار چه اثرات مخربی بروی قشر جوان ما خواهد گذاشت کما اینکه همین الان جوانان زیادی منتظر روشن شدن تکلیف تیم هستند و با این شرایط موجود  ناامید شده اند.

سرپرست تیم نفتون خاطر نشان کرد: از مهندس پیرامون مدیرعامل شرکت بهره  برداری نفت و گاز مسجدسلیمان  و مهندس حیدری مدیر زحمتکش خدمات مهندسی این شرکت  کمال تشکر را داریم که برای رفت و آمد تیم برای برگزاری دیدار های خود در دیگر شهرهای استان اتوبوس در اختیار تیم قرار دادند و همچنین زمین چمن منطقه نفتون را برای تمرین و برگزاری بازی هایمان به ما اختصاص دادند و تا حد توان با ما همکاری خوبی داشته اند.

وی در پایان تاکید کرد: عمده مشکل تیم نفتون در حال حاظر فقط مشکل تامین هزینه های مالی تیم است  که متاسفانه اسپانسر مالی نداریم ,ما از نظر بازیکن با استعداد و کادر فنی باتجربه و مدیریت سالم  و دیگر نیاز ها هیچ مشکلی نداریم .

 در این چند ساله هیچ مبلغی به بازیکنان به عنوان مبلغ قرار داد پرداخت نشده و بازیکنان صرف تقاضای مربی یا کادرفنی تیم برای کمک به تیم با ما همکاری داشته اند وعلیرغم تمام این مشکلات مالی این بازیکنان و جوانان با غیرت مسجدسلیمان برای تیم سنگ تمام گذاشتند و همه ما دیدیم  یک هفته مانده به اتمام بازیها با کمترین باخت قهرمان شدند.

تنها خواهش و انتظار من از مسئولین شهری و استانی این است که در مملکتی  که مهد پهلوانان و پایگاه جوانمردان مشهور  است و در شهرستان مسجدسلیمان  با این قدمت فوتبال حمایت همه جانبه ای از ورزش شهرستان خصوصا فوتبال انجام شود.

شایان ذکر است که بیژن دانش سوابق ورزشی از جمله سرپرستی تیم نفت مسجدسلیمان و سابقه بازی در تیم های فوتبال افسر مسجدسلیمان,خلیج فارس مسجدسلیمان,قدس مسجدسلیمان و بعثت مسجدسلیمان  و سرپرستی در دیگر تیم های باشگاهی مسجدسلیمان  را در کارنامه فوتبالی خود دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. تیم نفتون یک تیم ریشه دار است که از سالهای 1348 فعالیت خود را با نامهای دیگر آغاز کرد و نزدیک به نیم قرن سابقه فوتبالی دارد. لذا شایسته است که مسوولین شهر به یاری این تیم بشتابند و مشمول مرور زمان نشود و نوشداروی بعد از مرگ سهراب…..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.