• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 11781اخبار امروز : 1
1

آغاز فعالیت مؤسسه خیریه طاهای فاطمه (س) در شهرستان مسجدسلیمان

  • کد خبر : 8256
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مؤسسه خیریه طاهای فاطمه (س) در شهرستان مسجد لیمان فعالیت خود را آغاز کرد. محمدرضا مکوندی رییس هیأت مدیره مؤسسه خیریه مذکور با اعلام این خبر گفت: مؤسسه خیریه طاهای فاطمه (س) با هدف حمایت از ۵۰۰ کودک بی سرپرست در شهرهای مسجدسلیمان، لالی،اندیکا فعالیت خود را آغاز نموده است. وی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مؤسسه خیریه طاهای فاطمه (س) در شهرستان مسجد لیمان فعالیت خود را آغاز کرد. محمدرضا مکوندی رییس هیأت مدیره مؤسسه خیریه مذکور با اعلام این خبر گفت: مؤسسه خیریه طاهای فاطمه (س) با هدف حمایت از ۵۰۰ کودک بی سرپرست در شهرهای مسجدسلیمان، لالی،اندیکا فعالیت خود را آغاز نموده است. وی با تشکر از همکاری خیرین و افراد نیک اندیش در زمینه تجهیز این مؤسسه گفت: رییس هیأت امنای مؤسسه مذکور دکتر حاج محسن رضایی دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام می باشد و در آینده نزدیک با حضور ایشان و جمعی از مدیران کشوری افتتاح رسمی خواهد شد.

رییس هیأت مدیره مؤسسه خیریه طاهای فاطمه با تشکر از افراد خیر و نیک اندیش در زمینه حمایت از این مؤسسه گفت: تعمیرات و احداث مسکن نیازمندان تحت پوشش؛کمک به ازدواج فرزندان ایتام از برگزاری کارگاههای مشاوره در زمینه های مختلف با حضور اساتید مجرب دانشگاهی، اعزام فرزندان ایتام به اردوهای تفریحی و فرهنگی برون استانی از دیگر برنامه های این مؤسسه است. وی با اشاره به این که حمایت از فرزندان ایتام در زمینه های آموزشی؛ تربیتی؛ تأمین کمک هزینه ماهیانه و در مجموع توانمند سازی خانوارهای نیازمند خود سرپرست از اهداف اصلی این مؤسسه است از کلیه همشهریان خیر درخواست کرد تا در زمینه های مختلف مالی؛ فنی؛ مهارتی؛تأمین مواد غذایی و کالاهای ضروری ایتام با این مؤسسه همکاری نمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8256

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. ضمن عرض سلام و خسته نباشید

    از زحمات تک تک عزیزانی که در این امر خیر دست اندرکارند و حمایتهای دکتر حاج محسن رضایی کمال تشکر و قدردانی را داریم.

  2. همیشه روح انسان دوستی فراتر از هر باور فلسفی و مذهبی می باشد . دوست دارم با این موسسه بیشتر آشنا بشم و هر کمکی که در توانم هست انجام دهم . به کجا باید مراجعه کنم؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.