• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
1

باقري نيا: تشکیل 95 درصدی تیم نفت مسجدسلیمان / چند گزینه خارجی در راه است

  • کد خبر : 8241
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مجید باقرنیا اظهار کرد: با توجه به جذب شش بازیکن از لیگ بر‌تر 95 درصد تیم مشخص شده است و تا چند روز آینده یک مهاجم به تیم اضافه می‌شود. وی افزود: چند گزینه خارجی مد نظر ما هستند که ظرف چند روز آینده ترتیب حضور آن‌ها در تیم داده خواهد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مجید باقرنیا اظهار کرد: با توجه به جذب شش بازیکن از لیگ بر‌تر 95 درصد تیم مشخص شده است و تا چند روز آینده یک مهاجم به تیم اضافه می‌شود.

وی افزود: چند گزینه خارجی مد نظر ما هستند که ظرف چند روز آینده ترتیب حضور آن‌ها در تیم داده خواهد شد. وی ادامه داد: سعی کرده‌ایم با کمترین هزینه یک جوان را آماده کنیم و 16 نفر از بازیکنان تیم ما را جوانان بومی تشکیل داده‌اند.

مجید باقرنیا گفت: سال‌ها و بار‌ها گفته‌ام بازیکنان جوان خوزستانی بسیار مستعد هستند که به اعتماد نیاز دارند و اگر به آن‌ها نگاه شعاری نشود خیلی سریع به آن سطحی که مطلوب است می‌رسند و خودشان رانشان می‌دهند.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: من به حرف‌هایی که می‌زنم، عمل کرده‌ام هدفم استفاده از استعدادهای جوان و شکوفایی آنها است و می‌خواهم از صمیم قلب این کار را انجام دهم.

وی اضافه کرد: ما در این تیم مثل استقلال خوزستان که به لیگ بر‌تر صعود کرد و با این جوانان ویژه بودیم، تیم نفت مسجدسیلمان را هم ویژه خواهیم کرد و مطمئن هستم که این کار عملی خواهد شد ولی راه زیادی در پیش است.

وی درپاسخ اینکه چرا به اردوی خارجی نرفتید گفت: من فکر می‌کنم در کشور خودمان استان‌هایی وجود دارند که فضا و هوایشان خیلی بهتر از ترکیه و ارمنستان و کشور‌های دیگر خواهد بود.

وی ادامه داد: باید پول و هزینه‌های باشگاه‌ها در چرخه اقتصادی مملکت خودمان باقی بماند و بدون شک اردوگاه‌های داخلی خودمان مانند کرج، چهارمحال وبختیاری و… دست کم از خارجی ندارد.

مجیدباقرنیا افزود: در این اردوی 10 روزه‌ای که رفتیم به تمام تیم اشراف کامل داشتیم و امکانات خوبی در محل برگزاری اردو مهیا بود.

وی در خصوص برنامه‌های آینده برای تیم نفت مسجدسلیمان گفت: 25 تیرماه در کمپ نفت در تهران خواهیم رفت و چند بازی تدارکاتی خواهیم داشت که بعداز قرعه کشی جام مشخص می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.