• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
1

سینمای نفت مسجدسليمان بازگشايي مي شود

  • کد خبر : 8235
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل شرکت خدمات رفاهی نفت گفت: سینماهای مناطق نفتخیز جنوب به عنوان قدیمی ترین سینماهای کشور به تجهیزات پیشرفته پخش فیلم های سینمایی مجهز می شوند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان محمد نریمسازاد افزود: در این زمینه در حال تبدیل دستگاه های پخش فیلم های ٣٥ میلیمتری به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل شرکت خدمات رفاهی نفت گفت: سینماهای مناطق نفتخیز جنوب به عنوان قدیمی ترین سینماهای کشور به تجهیزات پیشرفته پخش فیلم های سینمایی مجهز می شوند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان محمد نریمسازاد افزود: در این زمینه در حال تبدیل دستگاه های پخش فیلم های ٣٥ میلیمتری به پروجکش هستیم و بودجه لازم برای آن تخصیص داده شده است. وی گفت: در نشست هایی با کانون تهیه کنندگان فیلم های سینمایی کشور نیز قرار شد فیلم های روز و درجه یک همزمان با سینماهای استان در سینماهای مناطق نفتخیز جنوب در اهواز، امیدیه و گچساران نیز به نمایش گذاشته شود.

نریمسازاد خاطرنشان کرد، هم اکنون در این شهرها سینماهای فعالی داریم به جز مسجدسلیمان که بر اساس هماهنگی مهندس پیرامون مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان مقرر شد عملیات بهسازی و راه اندازی سینمای نفت انجام و توسط شرکت خدمات رفاهی نسبت به تأمین و اکران فیلم همانند اهواز و سایر مناطق اقدام مقتضی معمول شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.