• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
3

آخرین وضعیت ورزشگاه، فرودگاه و هتل مسجدسلیمان برای میزبانی لیگ برتر

  • کد خبر : 8178
  • ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمد نظري درباره روند آماده سازي ورزشگاه شهيد بهنام محمدي مسجدسليمان، اظهارکرد: اين ورزشگاه طبق برنامه در حال آماده سازي است. چمن ورزشگاه به صورت صد درصدي بازسازي و ترميم شده و رختکن آن نيز کامل شده است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي ادامه داد: استيج هاي […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمد نظري درباره روند آماده سازي ورزشگاه شهيد بهنام محمدي مسجدسليمان، اظهارکرد: اين ورزشگاه طبق برنامه در حال آماده سازي است. چمن ورزشگاه به صورت صد درصدي بازسازي و ترميم شده و رختکن آن نيز کامل شده است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي ادامه داد: استيج هاي اضلاع ورزشگاه نيز نصب شده و البته کمي از کار در زمينه هاي مقاوم سازي و نصب صندلي هاي ورزشگاه باقي مانده است. ظرفيت ورزشگاه 12 هزار نفر است و ما قصد داريم نزديک به هفت هزار صندلي در آن نصب کنيم.

مديرعامل باشگاه نفت مسجدسليمان خاطر نشان کرد: کارهاي آماده سازي VIP ورزشگاه نيز در حال انجام شدن است و ان شاالله تا پايان ماه مبارک رمضان آماده بهره برداري خواهد شد. درباره نور ورزشگاه نيز بايد بگويم که به‌سازي و اجرايي نمودن پروژه، کليد خورده است و ان شاالله به زودي، با اجراي طرح به‌سازي، نور استاديوم به 1200 لوکس که استاندارد مورد نظر AFC است، خواهد رسيد.

وي افزود: نمايندگان فدراسيون دو هفته پيش و هفته گذشته از روند آماده‌سازي ورزشگاه بازديد و از روند کار رضايت داشتند و قرار است که بازهم از آن بازديد داشته باشند.خودم نيز هفته گذشته از ورزشگاه ديدن کردم که کارها طبق برنامه پيش مي رفت و رضايت‌بخش بود. مسوولان شرکت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان نيز پيگير کارها هستند.

نظري در پاسخ به اين سوال که باتوجه به اين که نزديک به يک ماه ديگر فصل جديد رقابت‌هاي ليگ برتر آغاز خواهد شد، آيا ورزشگاه تا آن زمان آماده مي‌شود؟ گفت: ان‌شاالله ورزشگاه تا آغاز رقابت هاي ليگ آماده مي شود. ما سال گذشته در جريان بازي هاي ليگ دسته يک کشور، جريمه شديم و امسال اولين ديداري که ميزبان هستيم، بدون تماشاگر برگزار مي شود که احتمال دارد که اين بازي در اهواز انجام شود.

مديرعامل باشگاه نفت مسجدسليمان درباره روند آماده سازي فرودگاه مسجدسليمان نيز عنوان کرد: اين موضوع مربوط به مسوولان شهري مي شود. اين فرودگاه هنوز به صورت کامل راه اندازي نشده است، البته مسوولان شهري به دنبال راه اندازي آن هستند. به هر حال اگر هم آماده نشود، مشکلي براي آمدن تيم ها به مسجدسليمان نيست، چرا که مي توانند از طريق فرودگاه هاي دزفول يا اهواز که شهرستان هاي همجوار مسجدسليمان هستند، به اين شهرستان بيايند.

وي درخصوص مکاني که براي اسکان تيم ها در مسجدسليمان در نظر گرفته شده است، گفت: ما هتل دانشگاه آزاد را براي اسکان تيم ها در نظر گرفته ايم که مجهز است. اين هتل چهار ستاره و بسيار عالي است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. امیدواریم در زمینه هتلی که قرار است توسط یکی از مسجدسلیمانی های مقیم خارج سرمایه گزاری و ساخته بشه نیز خبرهای خوبی را بشنویم و مسئولین شهری سنگ اندازی نکنند و حمایت کنند از این فرد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.