• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11778اخبار امروز : 1
0

باقري نيا: آن‌چه از بازیکنانم در اولین دیدار تدارکاتی‌مان دیدم، بسیار بهتر از حد تصورم بود.

  • کد خبر : 8165
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عبدالمجید باقری‌نیا اظهار کرد: در حال حاضر در بروجرد هستیم و اردوی‌مان بسیار قوی و سنگین پیش می‌رود. روزی سه جلسه تمرین می‌کنیم و حتی روزی که بازی تدارکاتی داریم، باز هم روزی سه جلسه تمرین مان را انجام می دهیم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی بیان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عبدالمجید باقری‌نیا اظهار کرد: در حال حاضر در بروجرد هستیم و اردوی‌مان بسیار قوی و سنگین پیش می‌رود. روزی سه جلسه تمرین می‌کنیم و حتی روزی که بازی تدارکاتی داریم، باز هم روزی سه جلسه تمرین مان را انجام می دهیم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی بیان کرد: با توجه به این‌که فشار تمرینات زیاد است، بازیکنان خسته می شوند و البته این طبیعی است. در کل همه چیز طبق آنچه می خواهیم پیش می رود. خوشبختانه باتوجه به تست‌هایی که گرفته شده، درصد آمادگی بازیکنان خوب است و پیشرفت شان در این زمینه بسیار خوب بوده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان درباره دیدارهای تدارکاتی تیمش در این اردو گفت: فردا یک دیدار تدارکاتی با منتخب بروجرد برگزار می‌کنیم. یک بازی دوستانه نیز با منتخب خرم آباد داشتیم که در این دیدار با نتیجه 3 بر یک پیروز شدیم. تیم ما در شرایط فیزیکی است و آنچه در این بازی از بازیکنان مان دیدیم خیلی بهتر از تصورمان بود. بازیکنان مان خوب دویدند و در بازی، سرعت خوبی داشتند. در این دیدار احسان عبدی یک گل و میلاد سلیمان‌فلاح دو گل به ثمر رساندند.

وی خاطر نشان کرد: بعدازظهر روز جمعه (20 تیرماه) به اهواز برمی‌گردیم و پس از دو روز استراحت، تمرینات را تا 25 تیرماه در مسجدسلیمان پیگیری می‌کنیم. بعدازظهر همین روز برای برپایی یک اردو و برگزاری بازی‌های تدارکاتی به تهران می رویم.

باقری‌نیا با اشاره به جذب سعید سالارزاده مدافع فصل گذشته فولادخوزستان و رضا حیدری گلر فصل گذشته فولاد یزد گفت: با سالارزاده و حیدری قرارداد بستیم. با توجه به این‌که در گذشته جذب یک مدافع خارجی مدنظرمان بود‏، با جذب سالارزاده خود به خود جذب مدافع دیگر منتفی شد.

وی با بیان این‌که به دنبال جذب یک مهاجم از بین گزینه های برزیلی، گینه‌ای، کامرونی و صربستانی هستیم، گفت: در حال بررسی فیلم‌های این بازیکنان هستیم و نهایتا تا فردا یک نفر را که از همه بهتر باشد، انتخاب می‌کنیم و سپس اقدامات لازم جهت آمدن او به ایران و اضافه شدن به تیم‌مان را انجام می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان در ادامه درباره دیدارهای تدارکاتی پیش رو عنوان کرد: 25 تیرماه که به اردوی تهران می رویم فقط برای انجام بازی‌های تدارکاتی می‌رویم و با فولادی‌ها نیز هماهنگ کرده ایم که یک دیدار دوستانه با آن‌ها در کرج برگزار کنیم. همچنین زمانی که استقلال خوزستان از اردوی تهران به اهواز برگشت در اهواز با آن‌ها یک بازی دوستانه خواهیم داشت. دو سه بازی دیگر هم با تیم‌های لیگ برتری تهران برگزار می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.