• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
0

باقري نيا اسامي كادر فني و سرپرست نفت مسجدسليمان را اعلام كرد/ یک مدافع آفریقایی در نفت

  • کد خبر : 8121
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۳ - ۹:۵۶

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد ناقص بودن کادر فنی این تیم گفت: کادر فنی ما تکمیل شده است و من، فرزاد حافظی، بختیاری‌زاده و جمال‌پور کادر فنی را تشکیل می‌دهیم و داریوش حسن‌پور سرپرست تیم است. سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: یک مدافع آفریقایی را که در باشگاه‌های ارمنستان بازی می‌کند، جذب می‌کنیم. به […]

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد ناقص بودن کادر فنی این تیم گفت: کادر فنی ما تکمیل شده است و من، فرزاد حافظی، بختیاری‌زاده و جمال‌پور کادر فنی را تشکیل می‌دهیم و داریوش حسن‌پور سرپرست تیم است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: یک مدافع آفریقایی را که در باشگاه‌های ارمنستان بازی می‌کند، جذب می‌کنیم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از دانا، باقري نيا در مورد وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان گفت: سه روز است که در بروجرد اردو زده‌ایم و روزی سه جلسه تمرین می‌کنیم. امروز عصر هم با تیم منتخب خرم‌آباد بازی داریم و سه‌شنبه با تیم منتخب بروجرد بازی خواهیم کرد. جمعه هم این اردو تمام می‌شود و به مسجدسلیمان برمی‌گردیم و از روز سه‌شنبه بعد در تهران اردو خواهیم زد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد ناقص بودن کادر فنی این تیم گفت: کادر فنی ما تکمیل شده است و من، فرزاد حافظی، بختیاری‌زاده و جمال‌پور کادر فنی را تشکیل می‌دهیم و داریوش حسن‌پور سرپرست تیم است.

وی در مورد جذب بازیکن جدید برای نفت مسجدسلیمان گفت: قرار است یک مدافع آفریقایی که در باشگاه‌های ارمنستان بازی می‌کرده به ما ملحق شود و در صورتی که او را تائید کنم این بازیکن به جمع ما اضافه خواهد شد.

باقری‌نیا در مورد کی‌روش گفت: کی‌روش با اعتقادات کاری‌اش برنامه‌هایش را پیش می‌برد کاری که ما مربیان ایرانی کمتر انجام می‌دهیم. اعتقادات حرفه‌ای کی‌روش ناشی از سال‌ها تجربه کاری در تیم‌های مختلف جهان است. به طور مثال می‌گویم در مسئله مهدی رحمتی اگر مربی ایرانی بود تحت تاثیر فشارها و مسائل حاشیه‌ای قرار می‌گرفت اما کی‌روش این کار را نکرد و در مقابل همه خواسته‌ها ایستاد.

مرجع/فارس

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8121

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.