• امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
کل اخبار 11785اخبار امروز : 1
0

باقری‌نیا: مکوندی تا سه روز دیگر نیاید، دستیار جدیدی انتخاب می‌کنیم

  • کد خبر : 8095
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸

سرمربی باشگاه نفت مسجدسلیمان می‌گوید اگر مکوندی سه الی چهار روز آینده به این تیم برنگردد، دستیار جدیدی را انتخاب خواهد کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان عبدالمجید باقری‌نیا درباره آخرین وضعیت باشگاه نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: حدود سه هفته‌ است که تمرین و روند آماده سازی را به خوبی طی […]

سرمربی باشگاه نفت مسجدسلیمان می‌گوید اگر مکوندی سه الی چهار روز آینده به این تیم برنگردد، دستیار جدیدی را انتخاب خواهد کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان عبدالمجید باقری‌نیا درباره آخرین وضعیت باشگاه نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: حدود سه هفته‌ است که تمرین و روند آماده سازی را به خوبی طی می‌کنیم. امروز هم برای برپایی اردوی 10 روز به بروجرد سفر می کنیم. بعد از اردوی بروجرد اردوی دیگری را هم در تهران تدارک دیده‌ایم تا ان‌شاءالله بتوانیم با آمادگی کامل مسابقات را آغاز کنیم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه امکاناتی که درخواست کرده بودید را برایتان فراهم کرده است؟ گفت: باشگاه در حد توانش امکاناتی که خواسته بودیم را برایمان فراهم کرده است. از آقای نظری هم بابت زحماتی که برای این تیم کشیده اند نیز تشکر کنم.

سرمربی باشگاه نفت مسجد سلیمان درباره عملکرد تیمش در فصل نقل و انتقالات نیز، اظهار کرد: لیست بازیکنانی که خواسته ام را یا باشگاه جذب کرده و یا به دنبال جذب آنها است. در حال حاضر چهار بازیکن لیگ برتری جذب ‌کرده‌ایم و سه بازیکن هم در چند روز آینده به جمع ما ملحق می‌شوند .

وی همچنین در پاسخ به این سوال که چه رتبه‌ای را برای تیم‌شان در انتهای فصل متصور هستید، گفت: هدف ما این است که رتبه ما در انتهای فصل تک رقمی باشد و برای محقق شدن آن با تمام وجود تلاش خواهیم کرد.

باقری نیا در پایان درباره حضور مکوندی در کادر فنی نفت مسجد سلیمان نیز اظهار کرد: فعلا تلاش‌ها برای بازگشت مکوندی هم‌چنان ادامه دارد ولی به نتیجه‌ نرسیده است. اگر تا دو الی سه روز آینده نتوانستیم مکوندی را برگردانیم دستیار جدیدی انتخاب خواهم کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. سرمربی باشگاه نفت مسجدسلیمان می‌گوید اگر مکوندی سه الی چهار روز آینده به این تیم برنگردد ????? 
    اقای باقری نیا مکوندی رو تهدید  میکنه  ؟؟؟    اقای باقرنیا اصلا  در حد و اندازه  بهروز خان نیست   برو  دست از سر تیم بردار 

  2. باقر نیا  لطفا   برو  …. ولمون کن بد بخت مون نکنی 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.