• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 11781اخبار امروز : 0
0

بررسی مشکلات زیست محیطی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان

  • کد خبر : 8073
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۳ - ۸:۲۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- احمدرضا لاهیجان‌زاده در این نشست اظهار کرد: محیط زیست میراثی متعلق به همه است و طبق اصل 50 قانون اساسی همه مکلف و موظف به حفاظت از آن هستیم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان در ادامه برنامه‌ریزی دقیق به منظور حفاظت از محیط […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- احمدرضا لاهیجان‌زاده در این نشست اظهار کرد: محیط زیست میراثی متعلق به همه است و طبق اصل 50 قانون اساسی همه مکلف و موظف به حفاظت از آن هستیم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان در ادامه برنامه‌ریزی دقیق به منظور حفاظت از محیط زیست را ضروری دانست و آمادگی خود و کار‌شناسان را برای ارائه راهکار‌ها و مشورت‌های لازم به منظور جلوگیری از هرگونه تخریب محیط زیست و تهدید گونه‌های گیاهی و جانوری اعلام کرد.

لاهیجان‌زاده گفت: قوانین و مقررات متعددی در خصوص جلوگیری از آلودگی‌های نفتی وجود دارد که می‌توان با ارتباطات دو طرفه و هم‌اندیشی‌های بیشتر از این قوانین برای کاهش آسیب‌های زیست محیطی بهره گرفت.

وی ادامه داد: مقوله آموزش و برگزاری کارگاه‌های آموزشی آشنایی با محیط زیست توسط اداره کل محیط زیست به پرسنل HSE شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بسیار مهم است که با برگزاری این کارگاه‌ها می‌توان راهکارهای مختلف حفاظت از محیط زیست را به سادگی به افراد انتقال داد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8073

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.