• امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
کل اخبار 11797اخبار امروز : 0
0

حفره زیر پل هوایی عابر پیاده نفتون! به خير گذشت!

  • کد خبر : 8056
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۳ - ۹:۴۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شاید عنوان این مطلب شما را برای خواندنش ترغیب کرده باشد، به هرحال این هم یکی از اتفاقات یا بهتر بگویم یکی از حوادث ناگواری بود که می توانست رخ بدهد ولی با عکس العمل سریع و اقدام به موقع کارگران واحد عمران شهرداری بخیر گذشت. همان طور که تصاویر گویاست […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شاید عنوان این مطلب شما را برای خواندنش ترغیب کرده باشد، به هرحال این هم یکی از اتفاقات یا بهتر بگویم یکی از حوادث ناگواری بود که می توانست رخ بدهد ولی با عکس العمل سریع و اقدام به موقع کارگران واحد عمران شهرداری بخیر گذشت. همان طور که تصاویر گویاست دقیقاً زیر پل عابر پیاده نفتون و درست وسط خیابانی که روزانه از روی آن تردد می کنیم سوراخ کوچکی ظاهر گردیدکه از قضا عمق زیادی هم داشت و جز تاریکی چیز دیگری در درونش مشاهده نمی شد.

و تازه اینجا بود که کارگران زحمت کش عمران با همان چهره های آفتاب سوخته و لباس های قیر مالیده شده همیشگی بدون فوت وقت وارد عمل شدند تا از وقوع یک حادثه ناگوار جلوگیری کنند.

وقتی با بیل مکانیکی توانستند دهانه این سوراخ کوچک را بازتر کنند تازه متوجه شدند که زمین نشست کرده و آن هم درست زیر خیابان اصلی شهر. ولی به لطف خدا و هوشیاری واحد عمران از وقوع حادثه ای که می توانست خسارات جبران ناپذیری را وارد کند جلوگیری شد. بقول بچه های عمرانی 9 سرویس کوپال 6 متری داخل این سوراخ که حالا تبدیل به حفره بزرگ شده بود ریختند تا پر شد!. در هر صورت بخیرگذشت…

12

13

منبع/روابط عمومي شهرداري

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8056

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام” تشکر” بیشتر از این نباید از مسجدسلیمان انتظار داشت” این مسیر هر روز بنده است اگه اتفاقی برام پیش می اومد باید یقه ی کدوم مسئول رو بچسبیم؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.