• امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
کل اخبار 11797اخبار امروز : 0
1

تقویت روشنایی تپه شهدای گمنام توسط شهرداري مسجدسلیمان

  • کد خبر : 8051
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۳ - ۹:۲۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نور مجموعه فرهنگی زیارتی تپه شهدای گمنام تقویت شدبه گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي شهرداري مسجدسليمان مهندس ابراهیم حافظی در این رابطه گفت: تپه شهدای گمنام با توجه به این که بیشتر در شب میزبان مردم می باشد از حیث نور نیاز به بازسازی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نور مجموعه فرهنگی زیارتی تپه شهدای گمنام تقویت شدبه گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي شهرداري مسجدسليمان مهندس ابراهیم حافظی در این رابطه گفت: تپه شهدای گمنام با توجه به این که بیشتر در شب میزبان مردم می باشد از حیث نور نیاز به بازسازی و تقویت داشت که با بهره گیری از ظرفیت و توان پرسنل اجرایی واحد تأسیسات شهرداری اقدام به اجرای فونداسیون و نصب 13 اصله پایه چراغ 6 متری تلسکوپی، 36 عدد چراغ لاک پشتی، نصب یک عدد برج روشنایی 9 متری با 8 پرژکتور 1000 وات و 1600 متر کابل کشی از جمله اقدامات انجام شده در اين زمينه بوده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. این تپه یک چیزی کم داره… اصلا معلوم نیست چطوری طراحی شده . نه فضای سبزش درست و حسابیه . نه مقبره است . نه محوطه تفریحی و نه پارک …. کلا معلوم نیست چیه… آدم وقتی میبینیش خیال می کنه یه ساختمان نیمه کاره است که به حال خودش ول شده .

    امیدواریم تکمیل بشه . زیباتر بشه. و یه چیزی برای ارائه کردن داشته باشه.

  2. سلام به هر حال سپاسگزاریم” اما مسئولین شهدا انقد بی ارزش نیستن که این وضعشون باشه نیم کاره رها کردید که جه بشه؟ خودتون بهتر میدونید چه چیزهایی کم داره لازم به ذکر نیست”

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.