• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
1

باقری‌نیا:از خریدهای‌مان رضایت دارم

  • کد خبر : 8048
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۳ - ۹:۰۷

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می گوید تاکنون از خریدهایی که داشته ایم، به صورت صد درصد رضایت دارم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان عبدالمجید باقری نیا اظهار کرد: یکی دو جای خالی دیگر برای جذب بازیکن داریم ولی برای جذب احتیاج به فکر بیشتری داریم تا اشتباه نکنیم. در واقع می […]

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می گوید تاکنون از خریدهایی که داشته ایم، به صورت صد درصد رضایت دارم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان عبدالمجید باقری نیا اظهار کرد: یکی دو جای خالی دیگر برای جذب بازیکن داریم ولی برای جذب احتیاج به فکر بیشتری داریم تا اشتباه نکنیم. در واقع می خواهیم بازیکنی که جذب می کنیم، حتما بتواند مشکلات تیم مان را برطرف کند.

وی ادامه داد: به هر حال با توجه به این که می خواهیم بازیکنانی جذب کنیم که به تیم کمک کنند، در جذب بازیکن در یکی دو جای خالی که به آن اشاره کردم، کمی تاخیر افتاده است. بازیکنانی که برای جذب مدنظر ما هستند، مدافع و مهاجم می باشند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که تاکنون تا چه اندازه از خریدهایی که داشته اید راضی هستید؟ گفت: صد درصد از خریدهای مان راضی هستم، چرا که ما بهترین بازیکنانی که ممکن بود را جذب کردیم.

وی در ادامه درباره روند تمرینات تیمش، خاطر نشان کرد: در حال حاضر صبح و بعدازظهر به تمرین می پردازیم. از یازدهم تیرماه نیز به اردوی بروجرد خواهیم رفت و در این اردو، دو جلسه تمرین مان به روزی سه جلسه تبدیل می شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.