• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
2

با حضور قاسمي اولین جلسه پروژه مهر سال تحصیلی 94-93 برگزار گرديد

  • کد خبر : 8029
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اولین جلسه پروژه مهر سال تحصیلی 94-93 با حضور منوچهر قاسمی منجزی مدیریت اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان و جمعي از معاونين اين اداره برگزار گرديد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان در ابتدای اين جلسه رييس اداره آموزش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اولین جلسه پروژه مهر سال تحصیلی 94-93 با حضور منوچهر قاسمی منجزی مدیریت اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان و جمعي از معاونين اين اداره برگزار گرديد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان در ابتدای اين جلسه رييس اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان ضمن تبریک آغاز ماه مبارک رمضان، به فضیلت های این ماه اشاره و استفاده کامل از فضایل این ماه عزیز را خواستار شد.

وی با بیان اهمیت انجام درست کار و در نظر گرفتن فضایل اخلاقی انسانی در دین اسلام، در خصوص احترام و تکریم ارباب رجوع در این مدیریت و ارزش والای خدمت به خلق خدا سخن گفت.

قاسمی با تاکید بر برنامه ریزی جهت آغاز مطلوب سال تحصیلی 94-93،اقدامات انجام شده در پروژه مهر را بسیار مهم ارزیابی کرد و با اشاره به اهمیت آموزش در کنار پرورش، افزایش فعالیت گروه پرورشی را در تربیت درست دانش آموزان خواستار شد و گفت: انشاالله با همکاری، همدلی و کار مضاعف همکاران خود در حوزه ستادی، اقدامات لازم در جهت آغاز مطلوب سال تحصیلی آینده انجام خواهد شد.

ايشان در ادامه بر بازدید از همه مدارس، فعال نمودن انجمن اولیا و مربیان و افزایش نقش آنان در مدارس تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8029

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.