• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

اعزام 50 مبلغ به مناسبت ماه مبارک رمضان به مساجد، هیئات و روستاهاي مسجد سلیمان

  • کد خبر : 8026
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۳ - ۹:۴۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان از اعزام بیش از ۵۰ مبلغ به مساجد و هیئات مذهبی شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت‌الاسلام عباس علی رستمی نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان با اعلام این مطلب افزود: به مناسبت فرا رسیدن ماه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان از اعزام بیش از ۵۰ مبلغ به مساجد و هیئات مذهبی شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت‌الاسلام عباس علی رستمی نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان با اعلام این مطلب افزود: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیش از ۵۰ مبلغ به مساجد و هیئات مذهبی شهرستان مسجد سلیمان اعزام شدند.

وی افزود: این تعداد روحانی برای بیان احکام، معارف اسلامی، اقامه نماز جماعت، سخنرانی، تفسیر موضوعی قرآن و ختم قرآن به مساجد و هیئات مذهبی شهرستان اعزام می‌شوند تا به تبلیغ و اشاعه فرهنگ دینی و اسلامی بپردازند.

رستمی نیا تاکید کرد: انسان برای شنیدن مسائل اخلاقی و اعتقادی همیشه نیاز دارد و ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است که با حضور در مساجد و منابر از مطالب ارزشمند مبلغان استفاده کنیم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت‌الاسلام رستمی نیا، همچنين از اعزام ۵ مبلغ و ۵ مبلغه به مناطق روستایی مسجدسلیمان خبر داد و افزود: این روحانیان به مدت یک ماه در این مناطق مستقر هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان هدف از اعزام روحانی به روستاها و شهرهای تابعه این شهرستان را ارتقای فرهنگ دینی، تبیین و تشریح مسائل دینی و مذهبی، بیان احکام و مسائل شرعی و امر به معروف و نهی از منکر ذکر کرد و گفت: روحانیان مستقر علاوه بر بیان این مسائل، کلاس‌های قرآنی، دوره‌های تفسیر و نماز جماعت را نیز برگزار می‌کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8026

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. باسلام
    از زحمات و تلاشهای چندین ساله جناب حجت الاسلام رستمی نیا در شهرستان مسجدسلیمان کمال تشکر را داریم.
    جمعی از مبلغین اعزامی از قم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.