• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
1

تذکر دكتر جليلي به وزیر بهداشت در خصوص عقرب زدگی های اخیر اندیکا

  • کد خبر : 7892
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دكتر اسماعیل جلیلی نماينده مردم مسجدسليمان، هفتكل، لالي و انديكا در مجلس شوراي اسلامي در خصوص مرگ چند نفر در اندیکا به علت عقرب زدگی اظهار داشت: مراکز درمانی ما تجهیزات لازم و مناسب برای پاسخگویی به مردم را ندارند و باید وزیر بهداشت و مدیران استانی پیگیر تجهیز ابن مراکز […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دكتر اسماعیل جلیلی نماينده مردم مسجدسليمان، هفتكل، لالي و انديكا در مجلس شوراي اسلامي در خصوص مرگ چند نفر در اندیکا به علت عقرب زدگی اظهار داشت: مراکز درمانی ما تجهیزات لازم و مناسب برای پاسخگویی به مردم را ندارند و باید وزیر بهداشت و مدیران استانی پیگیر تجهیز ابن مراکز بهداشتی باشند و مراکز خاص برای عقرب زدگی در شهرستان ها ایجاد نمایند.

وی ادامه داد: نیاز است تا مراکز درمانی در شهرستان ها را وزارت بهداشت و علوم پزشکی تکمیل و تجهیز کند و این جزو ضروریات و نیازهای اساسی مردم شهرستان می باشد با توجه به آغاز فصل گرما شاهد بالارفتن نرخ عقرب زدگی در بخشی از شهرهای استان هستیم و حوزه انتخابیه ما هم از این داستان مستثنی نیست

عضو هیأت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطر نشان ساخت: بعد از عقرب گزیدگی وقتی شخص را به مراکز درمانی می رسانند آن ها هم تا بخواهند وی را به مراکز درمانی مجهزتری در شهرستان های دیگر اعزام کنند مشکلاتی را برای شهروندان به جد ایجاد می کند در همین رابطه به وزیر بهداشت تذکر جدی داده ام تا در این رابطه هرچه زودتر اقدام کنند.

رهياب نيوز

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7892

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. چقدر زود عضو محترم ناظر بين المجالس آسيا واكنش نشان دادند. جناب دكتر كجاي كار هستيد؟ پس كي ميخوايد باند مفسد تهران و مسجدسليمان را معرفي كنيد؟ . هفته قوه قضاييه هم هست دست به كار شويد. انتشار بدبد مطلب رو.

  2. از این تذکرها و توی بوق کردنها فقط بوی بهره برداری سیاسی به مشام میرسد و دیگر هیچ

    مشکل راحتتر از این حرفاست به شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان دستور دهید آمپول

    عقرب زدگی رو به تعداد کافی در اختیار درمانگاه اندیکا قرار دهند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.