• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
0

دومین همایش شعر مهدویت در مسجدسلیمان برگزار شد + عكس

  • کد خبر : 7876
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۹:۰۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دومین همایش شعر مهدویت در رثای گل نرگس با حضور حجت‌الاسلام رستمی نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجد سلیمان، حجت‌الاسلام مهدوی کیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی لالی، اساتید حوزه علمیه و جمعی از شاعران شهرستان مسجد سلیمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت‌الاسلام عباس علی رستمی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دومین همایش شعر مهدویت در رثای گل نرگس با حضور حجت‌الاسلام رستمی نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجد سلیمان، حجت‌الاسلام مهدوی کیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی لالی، اساتید حوزه علمیه و جمعی از شاعران شهرستان مسجد سلیمان برگزار شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت‌الاسلام عباس علی رستمی نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان در اين همایش با اشاره به هدف تشکیل کانون فرهنگی تبلیغی هیاران ولایت گفت: هدف از تشکیل این کانون فرهنگی تبلیغی ترویج فرهنگ متعالی اسلام و فرهنگ والای اسلامی بختیاری است و یکی از راههای اشاعه فرهنگ و نشان دادن اعتلای فرهنگ برگزار کردن همچین مجالسی است.

رستمی نیا در ادامه افزود: خداوند وظیفه‌ای بر همه تکلیف کرده و آن تعظیم شعائر الهی است و یکی از بزرگ‌ترین و با اهمیت ترین شعائر الهی بحث مهدویت و انتظار فرج است که افضل عبادات نامیده می‌شود. وی در ادامه به حدیثی از پیامبر اشاره کرد و گفت: پیامبر اکرم(ص)فرمودند: بهترین و با فضیلترین عبادات امت من انتظار صاحب الزمان است و این انتظار فرج مهدی موعود است.

رئیس هیئت موسس کانون فرهنگی تبلیغی هیاران ولایت در ادامه خاطرنشان کرد: راه سعادت و رسیدن به مقصود مشخص شده اردات به اهل‌بیت(ع) است و یکی از راه هایی که خداوند به شعراء بزرگوار عنایت فرموده است،این ذوغ شاعری است که خداوند در آنها به ودیعه گذاشته است.

وی تصریح کرد: شعر یکی از هنرهایی است که بشریت از ابتدای خلقت به همراه خودش دارد و در بعضی این استعداد شکوفا می‌شود. در بعضی توانمندی از بلقوه بودن به بلفعل بودن می رسد و خداوند این این عنایت را به آنها داده که ازاین استعداد بخوبی است. در پايان شاعران مسجد سلیماني با حضور خود در این همایش اشعار خود را در رثای گل نرگس امام زمان(عج) سرودند.

لازم به ذكر است، این مراسم با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و کانون فرهنگی تبلیغی هیاران ولایت مسجدسلیمان در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزارشد.2

3

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.