• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 1
2

عزم جزم مسئولين براي راه اندازي فرودگاه مسجدسليمان

  • کد خبر : 7844
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ عزت الله قاسمی: حضور مدیران استانی به همراه جمعي از مسئولین شهرستان در سایت فرودگاه هوانیروز مسجدسليمان از عزم جزم استاندار خوزستان برای افتتاح فرودگاه مسجدسلیمان خبر مي دهد. در همین رابطه مهندس سياحي معاون عمرانی استانداری خوزستان در گفتگويي با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گفت: امروز به منظور […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ عزت الله قاسمی: حضور مدیران استانی به همراه جمعي از مسئولین شهرستان در سایت فرودگاه هوانیروز مسجدسليمان از عزم جزم استاندار خوزستان برای افتتاح فرودگاه مسجدسلیمان خبر مي دهد.

در همین رابطه مهندس سياحي معاون عمرانی استانداری خوزستان در گفتگويي با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گفت: امروز به منظور ارزیابی کلیه اقداماتی که باید انجام بگیرد در خصوص بهره برداری از فرودگاه مسجدسلیمان به همراه معاونت برنامه ریزی استاندار جناب دکتر حاجتی و همچنين مدیرکل فرودگاه های استان جناب مهندس صفاری و چند تن از مدیران کل و معاونین مدیران کل استان به شهرستان مسجدسلیمان آمدیم. و ضمن بازدید از فرودگاه مسجدسلیمان مذاکراتي با فرماندهان محترم ارتش برگزار نمودیم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي ادامه داد در اين بازديد از سایت فرودگاه از جمله برج مراقبت، سالن انتظار مسافرین و تأسیسات دیگر در کنار باند فرودگاه و همچنین برآورد کارهايی که مورد نظر است و باید در فرودگاه انجام بگیرد بازدید به عمل آوردیم و اعتبارات مورد نیاز در حضور مهندس گوروئي فرماندار شهرستان و سایر مسئولین مورد ارزیابی قرار گرفت.

وي ادامه داد: انشاالله در جلسه ای که در اول هفته آینده با حضور آقای استاندار و معاونین و متولیان امر برگزارخواهد شد فرایند انجام عملیات و تأمین اعتبار، نهايی خواهد شد تا شاهد بازگشايي مجدد فرودگاه مسجدسلیمان باشیم و به این درخواست به حق مردم شریف مسجدسلیمان جامه عمل بپوشانيم كه این موضوع می تواند در رونق اقتصادی منطقه بسيار تأثير گذار باشد.

2

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.