• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

عليرضا پوريان: فرصت طلبان جایی در دولت تدبیر و امید ندارند

  • کد خبر : 7814
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۸:۵۳

همایش انتظار و امید که پنج شنبه گذشته و با حضور اعضای ستادهای حامیان دولت تدبیر و امید از سراسر کشور در تالار وزارت کشور و با حضور دکتر روحانی برگزار شد،مجالی بود تا حامیان روحانی از دغدغه ها و مشکلات هم استانی ها و همشهریانشان نیز مواردی را به مدیران ارشد دولتی منتقل نمایند. […]

همایش انتظار و امید که پنج شنبه گذشته و با حضور اعضای ستادهای حامیان دولت تدبیر و امید از سراسر کشور در تالار وزارت کشور و با حضور دکتر روحانی برگزار شد،مجالی بود تا حامیان روحانی از دغدغه ها و مشکلات هم استانی ها و همشهریانشان نیز مواردی را به مدیران ارشد دولتی منتقل نمایند.

علیرضا پوریان، رئیس ستاد انتخاباتی شهرستان مسجدسلیمان و سخنگوی ستادهای انتخاباتی شهرستان های بختیاری تبار استان خوزستان در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت؛ مهم ترین مشکل ما در استان خوزستان چسبندگی مدیران دولت قبل به پست هایشان است و ایشان به هر وسیله ای متوسل می شوند تا همچنان مدیر بمانند.

لابی گری، تبلیغات دروغ، تطمیع و تلاش جهت نزدیک شدن به افراد فعال در ستادها و دادن عناوین صوری مانند مشاور و غیره به این افراد از جمله تلاش های این گونه مدیران است پوریان تاکید کرد؛ مدیران غیرهمسو با دولت تدبیر و امید و احمدی نژادی باید کنار گذاشته شوند.

پوریان گفت؛ ما از استاندار محترم خوزستان که نماینده دولت در استان است این سوال اساسی و انتقاد را داریم که به چه دلیل مدیرانی که سال گدشته از هیچ تلاشی جهت شکست دکتر روحانی فروگذار نبودند، تعویض نمی شوند؟!

وی با اشاره به این که فرصت طلبان جایی در دولت تدبیر و امید ندارند افزود نیروهای دلسوز و حامیان روحانی نمی پذیرند بعد از یکسال دلواپسان قدرت بر مسند مدیریت استان باشند.

پوریان گفت همه ما به مردم استان و حداقل ششصد و هفتاد و پنج هزارو چهارصد و نود نفری که به برنامه های دکتر روحانی رای دادند باید این پاسخ را بدهیم که امروز بعد از گذشت یکسال برای ایشان چه کرده ایم؟

سخنگوی ستادهای شهرستان های بختیاری تبار استان خوزستان ضمن هشدار به مدیران دولت قبل در استان خوزستان که با لابی گری و تلاش جهت نزدیک شدن به اعضای ستادهای دکتر روحانی تلاش می کنند چند صباحی بیشتر در سمت خود باقی بمانند گفت؛دوستان اگر قواعد بازی رارعایت کنند بهتر خواهد بود.مردم عملکرد و گدشته ایشان را هنوز به خاظر دارند و با تغییر ظاهر و ادبیات نمی توان به فریب ایشان پرداخت.

وی در عین حال خاظرنشان کرد؛دادن مناصب در استان خوزستان نیز باید بر اساس شایستگی و لیاقت و همسویی با دولت تدبیر و امید باشد،نه رفیق بازی و فامیل گرایی.

همایش انتظار و امید در آستانه سالگرد پیروزی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته برگزار شد و حامیان وی از سراسر کشور در این همایش با وی تجدید دیدار کردند.

منبع: زاگرسيان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7814

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 10
  1. سلام .قابل توجه تمام متفکرین.
    به نظرتون این جمله در نظام جمهوری اسلامی جایی دارد؟
    آقای پوریان ؟….. هر شخص با هر گرایشي كه دارد، چه در دولت های قبلی و چه در دولت فعلی و آینده نباید انتقام گر و كينه اي باشد؟
    بابا همه این عناوین یدک است؟ انقلاب رو نگذارید به نااهلان برسد والا این حرف های بیهوده در اسلام جایی ندارد.؟
    اگه خیلی نگرانی، نگران نا کارآمدی باش نه این که اینجوری قضاوت کنی ؟ مگه دولت ها باهم دشمن خونی هستند؟

  2. آقاي پوريان عزيز به نظر من هم اين تفكر، تفكر خوبي نيست. ومن فكر نمي كنم آقاي روحاني رييس جمهور محترم نظري مثل نظر شما داشته باشد. نمونه آن عضويت بعضي اصولگرايان در كابينه است…

  3. جناب آقاي متحير مگه همين بلا رو سر اصلاح طلبان زمان احمدي نژاد نياوردند؟!

  4. اصلاح طلب و اصولگرا زير پرچم مقدس نظام جمهوري اسلامي حركت مي كنند.بايد به دنبال وحدت باشيم …

  5. سلام .آقای عرب کمری .
    عرض کردم که برفرض دولت یا دولت هایی اینطور رفتاری هم داشته باشنداما در اسلام نباید این رویه وجود داشته باشه.
    تازه حداقل به شعار دولت فعلی که میگه اعتدال بصورت گفتاری عمل کنه آقای پوریان وامثال نامبرده که چنین طرز تفکری دارن.نه اینکه داس ور دارن و بگن بجز همفکرامون بقیه …….
    توی دولت باید فقط عمل کرد.حالا هر اختلاف سلیقه ای داشته باشه. ممکنه اهل خدمت به مردم باشه .
    ولی اگه روحیه چاپلوسی داشته باشه و..یا…… هر طور مافوقش صلاح بدونه طبق قانون میخواهد باهاش رفتار کنه یا تذکر.توبیخ و یا…..در کل حرف های آقای پوریان با بیانات مقام معظم رهبری بطور شفاف منافات داره ./شایسته سلاری باید حاکم باشه بر مدیریت نه سلایق ونظرات بر طبق هوای نفس/ نظام دشمنش معلومه / دولت ها که باه دشمن نیستند که اینطور داغ کنیم ونظر بدهیم /همه در کنار هم خدمت کنیم به مردم برای بدست آوردن رضایت خدا.
    والسلام
    این حرف ها فقط یک پیشنهاد است به آقای پوریان(دوست عزیز وگرامی)

  6. وحدت / وحدت /وحدت

  7. آقای پوریان په این نظرات چیه؟ یعنی بقیه که رای ندادن آقای روحانی رییس جمهورشون نیست؟
    خیلی افراطی فکر می کنی؟
    ازشما بعیده ؟
    حداقل به شعارتان عمل کنید؟
    په کو اعتدال؟
    شما که فکرت هم گویا انتقام است په اعتدال کو؟

  8. آقای پوریان اگر روی شایسته سالاری مانور بدهی ,پسندیده تر ومحکمه پسند میباشد وبه دل مینشینددیگر موضع گرفتن قدیمی شده

  9. ما مدیران را نباید بنا به جناح انتخاب کنیم بلکه کارایی مدیر مهم است.
    جناب پوریان اینطور که شما فرمودید هر کس جانب کسی به غیر از اقای روحانی را گرفت بایدکنار گذاشته شود و این اصلا با منطق جور در نمی آید

  10. حرف اینه که مدیران ناکارآمد سعی می کنند با لابی گری خودشان را بچسبانند به اعتدالیون.بنظرم نقد درستی هست این نکته

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.