• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
0

فرماندار مسجدسليمان در جلسه كميته برنامه ريزي شهرستان: مسجدسلیمان در توزیع اعتبارات 93 رشد قابل توجه ای داشته است

  • کد خبر : 7787
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱

فرماندار مسجدسلیمان خطاب به مدیران ادارات مختلف شهرستان گفت: درخواست من از شما اين است كه بي جهت چند پروژه را با هم آغاز نكنيد بهتر است یک پروژه را به سرانجام برسانيد بعد پروژه دیگر را شروع کنيد. گوروئی افزود: مسجدسلیمان آن قدر مشکل دارد كه به چند برابر این بودجه ها نياز دارد […]

فرماندار مسجدسلیمان خطاب به مدیران ادارات مختلف شهرستان گفت: درخواست من از شما اين است كه بي جهت چند پروژه را با هم آغاز نكنيد بهتر است یک پروژه را به سرانجام برسانيد بعد پروژه دیگر را شروع کنيد. گوروئی افزود: مسجدسلیمان آن قدر مشکل دارد كه به چند برابر این بودجه ها نياز دارد اما به لطف خداوند امسال در تخصيص بودجه وضع مناسبي داريم. وي در پايان سخنان خود اظهار داشت به هیچ‌وجه کیفیت پایین پروژه و کار بدون مطالعه را نمی پذیریم و دوباره کاری از مدیران را قبول نخواهم کرد.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه كميته برنامه ريزي شهرستان مسجدسليمان با حضور مهندس سعادت كارشناس عالی معاونت و برنامه ریزی استانداري، مهندس حيدري مدير كل ميراث فرهنگي و گردشگري خوزستان و جمعي از مديران ادارات شهرستان در سالن كنفرانس فرمانداري مسجدسليمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي اين جلسه مهندس گوروئي فرماندار مسجدسليمان در سخناني گفت:

خوشبختانه اتفاق مثبتی که به لطف خداوند و نگاه مدبرانه دکتر مقتدایی استاندار محترم خوزستان در بحث تخصيص و توزيع بودجه افتاد اين بود كه ايشان بنا را بر این گذاشتند توزیع اعتبارات بر اساس شاخص باشد و این شاخص ها بر اساس اطلاعاتی ست که از دستگاه های اجرایی و مدیران کل گرفته شده است، یعنی بر اساس این اطلاعات بعضی شهرها شهرهای برخوردار و بعضی شهرهای کم‌برخوردارتر محسوب شده اند و با این تعریف، مسجدسلیمان در توزیع اعتبارات رشد قابل توجه ای داشته است.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان فرماندار مسجدسلیمان در ادامه خطاب به مدیران ادارات مختلف شهرستان گفت: درخواست من از شما اين است كه بي جهت چند پروژه را با هم آغاز نكنيد بهتر است یک پروژه را به سرانجام برسانيد بعد پروژه دیگر را شروع کنيد. گوروئی افزود: مسجدسلیمان آن قدر مشکل دارد كه به چند برابر این بودجه ها نياز دارد اما به لطف خداوند امسال در تخصيص بودجه وضع مناسبي داريم. وي در پايان سخنان خود اظهار داشت به هیچ‌وجه کیفیت پایین پروژه و کار بدون مطالعه را نمی پذیریم و دوباره کاری از مدیران را قبول نخواهم کرد. مثل آسفالت خيابان ها كه شهرداري مي آيد آسفالت مي كند چند روزبعد  فلان اداره مي آيد حفاري مي كند با چنين مسائلي به شدت برخورد خواهم كرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7787

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. آقای فرماندار از نقش ا دکتر جلیلی در این افزایش نگفتید ؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.