• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

مهندس سعادت كارشناس عالی معاونت و برنامه ریزی: اعتبارات مسجدسليمان 100 درصد افزايش داشته است

  • کد خبر : 7784
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱

به هر حال خوشبختانه سهم شهرستان مسجدسلیمان نسبت به شهرستان های دیگری بالاترین رتبه را داشته است. سهم شهرستان مسجدسلیمان از اعتبارات استانی در سال نود و دو 3/7دهم درصد بوده و در سال نود و سه5/23 درصد افزایش یافته است و با توجه به کاهش های استان یعنی این که اعتبار شهرستان 100درصد در […]

به هر حال خوشبختانه سهم شهرستان مسجدسلیمان نسبت به شهرستان های دیگری بالاترین رتبه را داشته است. سهم شهرستان مسجدسلیمان از اعتبارات استانی در سال نود و دو 3/7دهم درصد بوده و در سال نود و سه5/23 درصد افزایش یافته است و با توجه به کاهش های استان یعنی این که اعتبار شهرستان 100درصد در این مرحله افزایش داده شده است.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مهندس سعادت كارشناس عالی معاونت و برنامه ریزی استانداري خوزستان در جلسه كميته برنامه ريزي شهرستان مسجدسليمان گفت: سال 93 اعتبار استان نسبت به سال 92 در بحث تملک و دارایی های سرمایه ای 28درصد کاهش داشته است. همچنين 93 میلیارد تومان به صورت الزامات قانونی ابلاغ شده است که هنوز توزیع شهرستانی نشده است. به طور میانگین ما اگر در شهرستان 48 درصد کاهش اعتبار نسبت به سال گذشته داشته باشيم يعني ما هيچ تغييري نسبت به سال گذشته نداشته ايم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي ادامه داد:

خوشبختانه در بحث تهیه شاخص توزیع اعتبار، به همراه كارشناسان محترم از یکی دو ماه قبل از پايان سال 92 شروع به تعیین شاخص ها کردیم. اطلاعات و آمار شاخص های اختصاصی دستگاه ها از خود دستگاههای استان دریافت و بر اساس فرمول هاي تهیه شده توزیع اعتبارات بخش های مختلف تهیه گرديد. وي گفت: خروجی این مدل نشان داد که بعضی دستگاهها متاسفانه يا آمار درست ارائه نداده بودند، یا آمار درست نداشتند و یا اين كه اهمیت موضوع را درک نکرده بودند.

مهندس سعادت ادامه داد: به هر حال خوشبختانه سهم شهرستان مسجدسلیمان نسبت به شهرستان های دیگری بالاترین رتبه را داشته است. سهم شهرستان مسجدسلیمان از اعتبارات استانی در سال نود و دو 3/7دهم درصد بوده و در سال نود و سه5/23 درصد افزایش یافته است و با توجه به کاهش های استان یعنی این که اعتبار شهرستان  100 درصد در این مرحله افزایش داده شده است.

وی گفت: با توجه به این که توزیع اعتبارات بر اساس مدل توزیع شاخص انجام شد انتظار می رفت اطلاعات ارائه شده از دستگاهها اطلاعات صحیحی باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7784

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. چقدر است اگر 1000000000تومان باشد شده است 10020000000اصل موضوع راومبلغ رابگو.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.