• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
2

مسجدسلیمان قهرمان مسابقات کاراته خوزستان شد

  • کد خبر : 7770
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسابقات کاراته استان خوزستان با حضور 5 تیم ایذه، باغملک، لالی، هفتگل و مسجدسلیمان برگزار شد. در این مسابقات که به مدت یک روز در سالن تختی مسجدسلیمان برگزار شد کاراته کاران شهرهای گوناگون خوزستان در سبک های آزاد با هم به رقابت پرداختند. در مسابقات کاراته استان خوزستان که به‌ […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسابقات کاراته استان خوزستان با حضور 5 تیم ایذه، باغملک، لالی، هفتگل و مسجدسلیمان برگزار شد. در این مسابقات که به مدت یک روز در سالن تختی مسجدسلیمان برگزار شد کاراته کاران شهرهای گوناگون خوزستان در سبک های آزاد با هم به رقابت پرداختند.

در مسابقات کاراته استان خوزستان که به‌ صورت تیمی برگزار شد تیم کاراته شهرستان مسجدسلیمان با غلبه بر حریفان جام قهرمانی این دوره از مسابقات را به دست آورد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان همچنین تیم‌ کاراته لالی با درخشش کاراته کارانش توانست در مسابقات کاراته استان خوزستان بعد از تیم مسجدسلیمان در جایگام دوم قرار بگیرد و نائب قهرمان شود. تیم‌ کاراته باغملک به مقام سومی مسابقات کاراته استان خوزستان به میزبانی شهرستان مسجدسلیمان رضایت داد و با کسب این مقام به کار خود پایان داد.

در این مسابقات، که در رده سنی بزرگسالان برگزار شد رضا قنبری توانست در وزن 60- کیلوگرم با شکست حریفان خود قهرمان این رقابت ها شود و برای شهر مسجدسلیمان افتخار آفرینی کند. همچنین در وزن 70- کیلوگرم فرهاد باقری از تیم مسجدسلیمان توانست حریفان خود از شهرهای گوناگون را شکست دهد و مدال طلای این رقابت ها را به دست آورد.

در وزن 80- کیلوگرم نیز مصطفی قاسمی از تیم کاراته شهرستان مسجدسلیمان با غلبه بر حریفان خود قهرمان این دوره از رقابت ها شد و مدال طلای این مسابقات را به گردن آویخت. وحید خواجه پور یکی دیگر از افتخار آفرینان تیم کاراته شهرستان مسجدسلیمان بود که در وزن 90- کیلوگرم حریفانش را شکست داد و به مقام قهرمانی دست یافت.

همچنین در وزن 90 + کیلوگرم نیز یکی دیگر از کاراته کاران مسجدسلیمانی به نام آرش پوپ حریفان خود را از پیش رو برداشت و افتخار دیگری برای شهر یک هزار شهید مسجدسلیمان به دست آورد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.