• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
1

بهروز مكوندي: دستيار تقوي نمي شوم

  • کد خبر : 7441
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۹:۵۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربي فصل گذشته نفت مسجدسليمان مي‌گويد علاقه‌اي به دستياري ندارد و انصرافش را از حضور در اين تيم اعلام کرده است. بهروز مكوندي با بيان اين که نمي‌خواهد به عنوان دستيار مجتبي تقوي در تيم نفت مسجدسليمان فعاليت کند اظهار کرد: من شب گذشته وقتي نام خودم را در بين دستياران […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربي فصل گذشته نفت مسجدسليمان مي‌گويد علاقه‌اي به دستياري ندارد و انصرافش را از حضور در اين تيم اعلام کرده است. بهروز مكوندي با بيان اين که نمي‌خواهد به عنوان دستيار مجتبي تقوي در تيم نفت مسجدسليمان فعاليت کند اظهار کرد: من شب گذشته وقتي نام خودم را در بين دستياران آقاي تقوي ديدم تعجب کردم. زيرا مسئولان باشگاه با من صحبتي در اين مورد نکرده بودند. شب گذشته با آقاي تقوي تماس گرفتم و به ايشان توضيحاتي ارائه دادم و گفتم نمي‌توانم به عنوان دستيار در کنارشان باشم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، وي همچنين درباره‌ي دلايل انصراف خود از همکاري با باشگاه نفت مسجدسليمان افزود: من به چند دليل اين کار را انجام دادم، اول اين که مسئولان باشگاه وقتي با من براي همکاري صحبت کردند قرار بود من سرمربي تيم باشم نه اين که بخواهم به عنون دستيار در تيم فعاليت کنم و دليل بعدي هم اين بود که من به عنوان سرمربي، تيم را به ليگ برتر آوردم و اگر قرار باشد با عنوان دستيار فعاليت کنن به نوعي به عقب برگشته‌ام.

وي همچنين تصريح کرد: آقايان بدون اين که با من صحبت بکنند براي مربياني که با آنها مذاکره مي‌کردند شرط مي‌گذاشتند که بهروز مکوندي در کادر فني حضور داشته باشند، در صورتي که من شخصا تمايلي به اين کار ندارم. دوست ندارم به نوعي در مقابل مربيان ديگر سنگ بگذارم که حتماً من در کادر فني باشم. من براي آقاي تقوي آرزوي موفقيت مي‌کنم و اميدوارم ايشان بتوانند با تيم شهرم نتايج قابل قبولي کسب کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. اقای مکوندی مگر شما نگفتید که دوس دارم به مسجدسلیمان کمک کنم. حالا بک راهی باز شده که شما میتوانید به عنوان مربی در کنار تیم باشید و به تیم کمک کنید. تیم به کمک شما نیار دارد./

  2. بهروز خان اسطوره فوتبال این شهر شده و حجت را برای فوتبال این شهر تمام کرد حقش بیش از این بود بهروز اهل لابی دروغ نیست اهل رسانه وجنجال نیست صداقت سرلوحه کارش بود اینها اسم بزرگ میخواهند نه کار بزرگز بهروؤ هميشه ستودنيست .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.