• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
1

جلسه شورای اداری واحد دانشگاهی مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 7392
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه شورای اداری واحد دانشگاهی مسجدسلیمان با حضور مدیران و مسئولین قست مهای مختلف این واحد دانشگاهی در دفتر رییس اين واحد دانشگاهي برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این جلسه دكتر مسعود شهبازی رییس دانشگاه آزاد مسجدسليمان خطاب به حاضرين در جلسه گفت: با توجه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه شورای اداری واحد دانشگاهی مسجدسلیمان با حضور مدیران و مسئولین قست مهای مختلف این واحد دانشگاهی در دفتر رییس اين واحد دانشگاهي برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این جلسه دكتر مسعود شهبازی رییس دانشگاه آزاد مسجدسليمان خطاب به حاضرين در جلسه گفت: با توجه به حمایت ها و تأکیدات مکرر دکتر امیدوار رضایی از واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، همچنان برای دستیابی به اهداف اصلی و ارتقاء این واحد دانشگاهی کوشا باشند.

ایشان در ادامه به نزدیک شدن سالروز آزاد سازی خرمشهر اشاره کرد و ضمن تبریک این مناسبت، از دفاتر فرهنگ اسلامی، بسیج اساتید، بسیج کارکنان و همچنین بسیج دانشجویی خواست اقدامات لازم را برای گرامی داشت این روز به عمل آورند.

شهبازی همچنین با اعلان خبر تأیید رشته کارشناسی بهداشت عمومی توسط وزرات بهداشت برای این واحد دانشگاهی از تمامی کسانی که در این موفقیت سهیم بودند تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود با تأیید نهایی مابقی رشته های درخواستی، شاهد گامی بلند در راستای سربلندی این واحد دانشگاهی و ارایه خدمت به مردم باشیم.

رییس واحد مسجدسلیمان با تشکر از زحمات تمامی حوزه ها از حوزه اداری مالی برای کسب مقام دوم درآمدهای غیر شهریه انجام وظیفه برای صرفه جویی در هزینه های مصرفی تقدیر کرد.

در ادامه جلسه مسعود شهبازی موارد قابل پیگیری را بیان نمود و با بیان توصیه های مکرر دکتر امیدوار رضایی نماینده تام الاختیاررییس دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت امنای استان خوزستان مبنی رعایت حرمت دانشجویان، تأکید کرد: کارکنان باید با رعایت قوانین و مقررات امور محوله را به موقع انجام دهند تا دانشجویان سردرگم نشوند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7392

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. با هم دروغ
    امیدوار رضایی اون موقع که نماینده بود حمایت نکرد از هیچی…اونوقت حالا از دانشگاه حمایت میکنه؟؟؟

  2. دکتر امیدوار افتخار ایران اسلامی است. ایشان از هیچ کمکی دریغ نخواهدکرد به همتبارا نش. محمد جان اینقدر… هستید که نمیتوانید موفقیت های دکتر رضایی را ببینید. بنازمت دکتر جان که با وجود نماینده نبودنت دو باره…

  3. ….. چرخش 90درجه ای قشنگت را به جامعه فرهیخته شاد باش می گویم… این … که تو الان سنگش را به سینه می زنی ایقد بهش انتقاد هست که با صد کار بزرگ خدماتی هم قابل دفاع نیست …من متاسفم از اینکه سایت خبری اخباری را پخش می کند که مبنای درست ندارد. کدام جلسه؟ کی برگزار شد؟ من از کارکنان که سوال کردم جواب دادند نزدیک به دوسال است که هیچ جلسه بنام((( شورای اداری با حضور کارکن))گرفته نشده. و اگر بوده با حضور خودش و دوسه معاونش بوده !!!از وبسایت خوب شما انتظار دارم پیگیری گنید : پارتی بازی در این دانشگاه داره غوغا میکند. من دانشجو باید حتمن به معاوناش معرفی بشم تا بعلت بدهی 200هزار تومنی به سر جلسه راهم بدهند … اما پارتی دارها که اقوام خود ریی هستند. با داشتن 10000000 بدهی آزادانه در جلسه های امتحان حضور دارند .. ترو به خدا انصاف داشته باشید…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.