• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11769اخبار امروز : 2
1

مظلومی: پیشنهاد مالی‌ام به نفت مسجدسليمان بالا نیست

  • کد خبر : 7389
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵

سرمربی فصل گذشته تیم مس کرمان معتقد است مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان باید زودتر سرمربی‌شان را مشخص کنند. پرویز مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص وضعیت مذاکراتش با مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: صحبت‌هایی که تا به الان لازم بوده را داشته‌ایم و من برنامه‌هایم را به باشگاه نفت مسجدسلیمان […]

سرمربی فصل گذشته تیم مس کرمان معتقد است مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان باید زودتر سرمربی‌شان را مشخص کنند. پرویز مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص وضعیت مذاکراتش با مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: صحبت‌هایی که تا به الان لازم بوده را داشته‌ایم و من برنامه‌هایم را به باشگاه نفت مسجدسلیمان داده‌ام. اکنون دیگر آن ها هستند که تصمیم می‌گیرند و باید ببینیم شرایط چگونه پیش می‌رود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی با تکذیب این خبر که درخواست مالی‌اش از مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان بالا بوده است، گفت: برخلاف آنچه گفته می‌شود، من از مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان درخواست دستمزدی معمولی داشته‌ام و پیشنهاد مالی‌ام بالا نیست. حتی به مسجدسلیمان رفته‌ام و امکانات و ورزشگاه نفتی‌ها را هم دیده‌ام و از این لحاظ مشکلی وجود ندارد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه با ماندن مرفاوی در صبا شانسش برای هدایت تیم نفت بیشتر شده است، عنوان کرد: مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان گزینه‌های دیگری هم مدنظر دارند و با چند مربی دیگر هم صحبت کرده‌اند. بعد از دو سه جلسه‌ای هم که من با آنها داشتم همه صحبت‌ها را انجام دادیم و اکنون باید ببینیم چه تصمیمی می‌گیرند. من در این خصوص عجله‌ای ندارم و مسئولان باشگاه نفت هستند که در نهایت تصمیم اصلی را خواهند گرفت.

«فکر نمی‌کنید دیر انتخاب شدن سرمربی نفت مسجدسلیمان فرصت را از دو طرف بگیرد؟»، مظلومی در پاسخ به این سؤال گفت: این مسئله‌ای است که به مسئولان باشگاه نفت مربوط می‌شود اما فکر می‌کنم هرچه زودتر مربی مشخص شود به سود سرمربی این تیم و باشگاه نفت خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.