• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11769اخبار امروز : 2
1

دكتر جليلي: بازگشايي فرودگاه مسجدسليمان در 5 خرداد 93

  • کد خبر : 7377
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتر اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر افزود: فرودگاه پایتخت نفتی ایران 5 خرداد ماه با فرود هواپیمای فوکر ۱۰۰در  این فرودگاه بازگشایی می شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان جلیلی افزود: با پیگیری های صورت گرفته […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتر اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر افزود: فرودگاه پایتخت نفتی ایران 5 خرداد ماه با فرود هواپیمای فوکر ۱۰۰در  این فرودگاه بازگشایی می شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان جلیلی افزود: با پیگیری های صورت گرفته و نیز با مساعدت ویژه وزیر محترم نفت تلاشهای زیادی در راستای بهسازی و آمادسازی فرودگاه شهرستان انجام شده است و نهایتا وعده افتتاح این فرودگاه را در تاریخ ۵ خرداد ماه به مردم شریف مسجدسلیمان می دهیم .

لازم به ذکر است بازگشایی این فرودگاه می تواند نقش موثری در بازگشت رونق دوباره به نخستین شهر نفتی خاورمیانه داشته باشد و از سوی دیگر راه اندازی این فرودگاه می تواند میزبانی تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر را تسهیل نماید و شهروندان مسجدسلیمان را به میزبانی مسجدسلیمان امیدوار نماید.

خوزنيوز

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام.
    انصافاً عرض می کنم آقای مرادی شما باید درجریان باشی که فرماندار جدید هم واقعاً پیگیری موضوعاتی چون آلومینیوم وپتروشیمی و مخصوصاً فرودگاه بود وهست که صعود تیم نفت باعث ایجاد جرقه ای جهت پیگیری جدی همه مسئولین دلسوز وباتوان شد نه اینکه بعضی اطرافیان نالایق برخی مدیران دلسوز فقط یک نفر را بعنوان ناجی در بوق و کرنا کنند
    کلام آخر: کار برای خدا اگه باشه مطمئن هزاران دفعه هم که اسم مسئول زحمتکش را هم نیاورند صداش بلند نمیشه چون خداوند بصیر است.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.