• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

مظلومي: به مسئولين نفت گفتم مكوندي را حفظ كنيد

  • کد خبر : 7336
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲

اولين مطلبي که من به مديران باشگاه گفتم اين بود که اگر مي‌توانيد خود مکوندي را به عنوان سرمربي حفظ کنيد و اگر هم اين شرايط مهيا نيست هر سرمربي مي‌آيد او بايد در کنار سرمربي حضور داشته باشد. وضعيت حضورتان در نفت مسجدسليمان به کجا رسيد؟ من با هيات مديره باشگاه جلسه برگزار کرده‌ام […]

اولين مطلبي که من به مديران باشگاه گفتم اين بود که اگر مي‌توانيد خود مکوندي را به عنوان سرمربي حفظ کنيد و اگر هم اين شرايط مهيا نيست هر سرمربي مي‌آيد او بايد در کنار سرمربي حضور داشته باشد.

وضعيت حضورتان در نفت مسجدسليمان به کجا رسيد؟

من با هيات مديره باشگاه جلسه برگزار کرده‌ام و برنامه‌ام را هم براي هدايت تيم به مديران باشگاه ارائه کرده‌ام و قرار است روز شنبه به من خبر بدهند. در برنامه‌هايم بومي‌گرايي و استفاده از بازيکنان بومي حرف اول را مي‌زند.

براي فصل آينده قولي هم به مديران نفت مسجدسليمان داده‌ايد؟

خير من به هر تيمي بروم قول نمي‌دهم. البته خيلي تمايل دارم که نفت مسجدسليمان را از ابتداي فصل در اختيار بگيرم و خودم هم بازيکنان را انتخاب کنم و در استان زادگاهم کار کنم. مديران نفت مسجدسليمان هم مديراني خوب و سالم هستند و اگر اين تيم بتواند در ليگ برتر ميزباني را بگيرد مي‌تواند در ليگ برتر بماند و در پايان مسابقات هم رتبه‌ تک رقمي داشته باشد.

گفته مي‌شود سرمربي نفت مسجدسليمان بايد ارتباط خوبي با هواداران اين باشگاه برقرار کنند همانطور که بهروز مکوندي اين ارتباط را برقرار کرده و تيم را به ليگ برتر آورد.

باور کنيد هواداران نفت مسجدسليمان اکنون به من پيامک مي‌دهند و مي‌خواهند بدانند چه زماني کارم را در اين تيم شروع مي‌کنم. من کار مکوندي را ستايش مي‌کنم. او مربي جواني است که در نفت مسجدسليمان تاريخ‌ساز شد. اولين مطلبي که من به مديران باشگاه گفتم اين بود که اگر مي‌توانيد خود مکوندي را به عنوان سرمربي حفظ کنيد و اگر هم اين شرايط مهيا نيست هر سرمربي مي‌آيد او بايد در کنار سرمربي حضور داشته باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 7
  1. سلام خوهش میکنیم آقاي مظلومی رو نیارید خواهشن برای تیم تنش درست نکنید هواداران مظلومی را دوست ندارند پس کار مجتبی تقوی چی شد؟ مگه قرار نبود اون بشه سرمربی بخدا تقوی بهتره از مظلومی تقوی آدمه آرومیه با هواداران میتونه ارتباط برقرار کنه.

  2. ای دوروت بسوزه مظلومی شش تایی.

  3. باشه مظلومی را بیارید از اول تنش درست کنید رو سکوها

  4. حالا این جمله مربیان که میگن (هواداران به من پیامک دادن و گفتن فلان) دیگه مد شده توی فوتبال!!!
    حسین فرکی یه بلوفی زد گفت هوادارای فولاد از اقصی نقاط دنیا 2000 تا برام پیامک فرستادن که فرکی جون میخوایمت! بقیه مربی ها هم یاد گرفتن!!!

    جناب مظلومی اینجا mis شهر آدمای صاف و صادق و بی شیله پیله است . لطفا اخلاق تهرانیا رو وارد شهر ما نکن. ما از چاپلوسی و دروغ بدمون میاد شدید .

  5. سلام برادر مظلومي خواهشن نيا مسجد سليمان جو را خراب نكن خالي هم نبند بابا آخه كي بهت اس ام اس داده برادر برو جاي ديگه اينجا جو را خراب نكن استقلال پرسپوليس راه ننداز همون مجتبي تقوي را بياريد حاشيه هم نداره آروم هم هست 

  6. فكر كنم اين مديران نفت اصلا فكر نميكنن كه رفتن دنبال مظلومي از اول دنبال حاشيه هستيد  و با آوردن مظلومي دنبال حاشيه و تنش براي تيم هستند

  7. هرکی میاد یادش باشه مکوندی هم باید باشه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.