• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 11775اخبار امروز : 1
1

مجتبي تقوي: مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان تصمیم نهایی را درباره من می‌گیرند

  • کد خبر : 7333
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۷:۱۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مجتبی تقوی درباره مذاکرات خود با باشگاه نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: صحبت های اولیه را با باشگاه نفت مسجدسلیمان انجام دادیم و من هم شرایطم را به آن ها اعلام کردم، حال باید مدیران باشگاه تصمیم نهایی را اتخاذ کنند. وی همچنین افزود: خوزستان زادگاه من است و من خوشحال می‌شوم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مجتبی تقوی درباره مذاکرات خود با باشگاه نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: صحبت های اولیه را با باشگاه نفت مسجدسلیمان انجام دادیم و من هم شرایطم را به آن ها اعلام کردم، حال باید مدیران باشگاه تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.

وی همچنین افزود: خوزستان زادگاه من است و من خوشحال می‌شوم بتوانم به تیم شهر مسجدسلیمان کمک کنم، البته من یک مربی حرفه ای هستم و بر اساس برنامه هایم عمل می‌کنم، بنابراین برنامه هایم را به باشگاه ارائه دادم تا در مورد همکاری با من تصمیم گیری کنند.

تقوی همچنین در ادامه با اشاره به پتانسیل بالای فوتبال خوزستان اضافه کرد: استان خوزستان دارای استعدادهای زیادی در زمینه فوتبال است و می‌تواند با یک مدیریت هوشمند به سطح بالایی در فوتبال ایران دست یابد. اگر تاکنون هم نتوانسته به اوج موفقیت برسد به خاطر ضعف مدیریتی بوده است. در این استان جوانان خوب و مستعدی وجود دارند که می‌شود با سرمایه گذاری روی آنها از پتانسیل بالای آنها استفاده کرد.

وی همچنین در پایان در پاسخ به این سوال که چند درصد احتمال دارد فصل آینده شما را روی نیمکت تیم نفت مسجدسلیمان ببینیم، خاطرنشان کرد: همه چیز به تصمیم مدیران این باشگاه برمی‌گردد و من تابع تصمیمیات آن ها هستم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7333

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. به نظر من تقوی ار بعضی از مربیان بومی استان بهتر است و تقوی همراه با با مکوندی میتواند نتایج خوبی در لیگ برتر بدست آوریم.انشاالله.

  2. فقط مجید جلالی….

  3. فقط مجتبی تقوی ما از مظلومی حمایت نمیکنیم

  4. ehrandoosh: سلام خدا را شکر مدیران رفتن دنبال مربی سالم و با اخلاق به آقای تقوی وقت بدید امسال فقط تیمو نگه داره آقای تقوی مربی با اخلاقیه همه باید از ایشان حمایت کنیم حمایت از این مربی حمایت از مدیران نفته و در خاتمه به نفع فوتبال مسجد سلیمانه اگه از انتخاب مدیران نفت حمایت نکنیم دودش به چشم تیم میره همه با هم با اتحاد از انتخاب مدیران نفت حمایت کنیم تقوی خیلی بهتر از مظلومیه تماشاگران با مظلومی مشکل دارن پس همه با هم امسال استادیوم را پر میکنیم و از مربی انتخابی باشگاه حمایت کنیم شنیدیم آقای تقوی فرزند شهید میباشد پس وظیفه مان است از ایشان حمایت ویژه کنیم در سایپا ایشون بستر سازی کرد امیدواریم امسال فقط تیمو نگه داره همینو میخاهیم ما فقط انتظار زیادی نداریم از مربیان جوان تحصیلکرده استقبال میکنیم باز هم از مدیران نفت از انتخاب آقای تقوی تشکر میکنیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.