• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
1

دكتر اسماعيل جليلي: اعتراض تعدادي از نمايندگان به امتياز دهي بعضي استانداران به وابستگانشان در جلسه رهروان ولايت با وزير كشور

  • کد خبر : 7276
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۹:۱۶

اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت گفت: جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت با حضور وزیر کشور برگزار شد که در این جلسه آقای وزیر به سؤالات، انتقادات و اعتراضات نمایندگان پاسخ داد. وی افزود: در این جلسه نمایندگان سؤالاتی را […]

اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت گفت: جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت با حضور وزیر کشور برگزار شد که در این جلسه آقای وزیر به سؤالات، انتقادات و اعتراضات نمایندگان پاسخ داد.

وی افزود: در این جلسه نمایندگان سؤالاتی را در مورد وضعیت استانداری‌ها و فرمانداری‌ها و وزارت کشور مطرح کردند که این سؤالات هم در مورد منابع نابسامان شهرداری‌ها و هم موضوع تقسیمات کشوری را شامل می‌شد.

نائب‌رئیس فراکسیون رهروان ولایت اظهار داشت: انتخاب و انتصاب فرمانداران و معاونین آن ها و موضوع تعامل استانداران با نمایندگان از دیگر موضوعات مورد سؤال نمایندگان از وزیر کشور در جلسه امروز فراکسیون رهروان ولایت بود که وزیر کشور پاسخ‌هایی را ارائه کرد.

جلیلی خاطرنشان کرد: سوءاستفاده استانداران و معاونین آنها و امتیازدهی آنان به وابستگانشان از جمله موضوعاتی بود که توسط تعدادی از نمایندگان امروز مطرح شد و مورد اعتراض جدی آنان بود.

وی با اشاره به طرح سؤال از وزیر کشور در جلسه علنی فردای مجلس افزود: معمولا روال کار بدین گونه است که پیش از طرح سؤال از وزیر در صحن علنی مجلس فراکسیون رهروان ولایت جلسه‌ای را با وزیر مورد سؤال برگزار می‌کند تا از این طریق فضای قبل از طرح سؤال را مدیریت کند و این که نمایندگان اگر در جلسه علنی نتوانند سؤالات خود را مطرح کنند پیش از آن در جلسه فراکسیون سؤالات خود را مطرح کنند تا ابهامی باقی نماند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.