• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

محمد نظري: توافقات اوليه با مظلومي صورت گرفته است و هفته آينده نهايي مي شود

  • کد خبر : 7252
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱

ما شرایط خاصی داریم که آقای مظلومی باید آن ها را قبول کند. او باید از آقای مکوندی در کادر فنی استفاده کند و در قرارداد هم ذکر می‌کنیم که تا نیم فصل امتیازاتی که ما می‌خواهیم را کسب کند. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمد نظر ي درباره‌ی آخرین وضعیت باشگاه نفت مسجد سلیمان اظهار […]

ما شرایط خاصی داریم که آقای مظلومی باید آن ها را قبول کند. او باید از آقای مکوندی در کادر فنی استفاده کند و در قرارداد هم ذکر می‌کنیم که تا نیم فصل امتیازاتی که ما می‌خواهیم را کسب کند.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمد نظر ي درباره‌ی آخرین وضعیت باشگاه نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: با توجه به این که باشگاه نفت مسجدسلیمان زیر مجموعه باشگاه مناطق نفت خیز جنوب است، درصدد هستیم موسسه غیر دولتی را تاسیس کنیم تا این باشگاه زیر مجموعه این موسسه قرار گیرد و مستقل عمل کند. وی همچنین در مورد تغییر مدیر عامل باشگاه نفت مسجدسلیمان نیز گفت: بعد از تاسیس موسسه و انتخاب هیات مدیره باشگاه به احتمال فراوان مدیرعامل هم تغییر خواهد کرد. برای پست مدیر عاملی هم چند گزینه از جمله خود من مد نظر مسئولان هستند.

نظری در ادامه از توافق با پرویز مظلومی خبر داد و گفت: توافقاتی با ایشان انجام دادیم و در چند روز آینده توافق نهایی را انجام خواهیم داد.وی تصریح کرد: ما شرایط خاصی داریم که آقای مظلومی باید آن ها را قبول کند. او باید از آقای مکوندی در کادر فنی استفاده کند و در قرارداد هم ذکر می‌کنیم که تا نیم فصل امتیازاتی که ما می‌خواهیم را کسب کند.نظری همچنین درباره‌ی امکانات این باشگاه برای میزبانی در لیگ برتر گفت: در تلاش هستیم با رفع ایراداتمان بتوانیم امکاناتی با استانداردهای AFC آماده کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. اقای نظری ضمن تشکر از زحمات حضرتعالی ودیگر همکارانتان
    همان بلایی که مربیان آماتور برسر تیم های ریشه دار وفوتبال دوست مثل آلومینیوم -مس-داماش-گهر درود-شهید قندی یزد-شهرداری تبریز-فجرسپاسی-برق شیراز-صنعت نفت ابادان-اوردن سر نفت هم خواهد آمد.خواهشمنداست احساسی تصمیم نگیرید.ازمربیان استفاده شود که حداقل دارای ثبات و کارنامه خوبی در لیگ برتر داشته وبه مسائل روز فوتبال اشراف کامل داشته باشند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.