• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
0

بازدید ریاست دانشگاه پیام نور استان خوزستان از واحد مسجدسلیمان

  • کد خبر : 7216
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۳

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان دکتر رازقی زاده رییس دانشگاه پیام نور استان خوزستان به همراه رییس حراست این دانشگاه روز چهارشنبه 93/2/17از دانشگاه پیام نور واحد مسجد سلیمان بازدید کردند. وی در این بازدید چند ساعته از قسمت های اداری مالی، […]

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان دکتر رازقی زاده رییس دانشگاه پیام نور استان خوزستان به همراه رییس حراست این دانشگاه روز چهارشنبه 93/2/17از دانشگاه پیام نور واحد مسجد سلیمان بازدید کردند.

وی در این بازدید چند ساعته از قسمت های اداری مالی، آموزش، برنامه ریزی، فرهنگی اجتماعی، ساختمان ها،تاسیسات و امکانات واحد مسجدسلیمان از نزدیک فعالیت های آموزشی را مورد بررسی قراردادند، همچنین ریاست دانشگاه در فضای صمیمی از نزدیک پای صحبت ها و مشکلات کارکنان و اساتید دستیار علمی نشستند.

دکتر رازقی زاده هدف از این بازدید را نظارت دقیق تر و آگاهانه بر این واحد تابعه عنوان کرد و افزود: سعی کرده ایم از ابتدای سال کلیه مراکز و واحدها را به صورت دوره ای بازدید نموده که مسا ئل و مشکلات را از نزدیک بررسی و بتوانیم به کمک مدیران پیشنهاداتی را که ارائه می نمایند را به سازمان مرکزی انعکاس نماییم و انشاءالله بتوانیم بخشی از مشکلات را در استان و برای بخشی دیگر از طریق سازمان مرکزی راه حل هایی پیدا کنیم.

در پایان این دیدار ریاست دانشگاه در ساختمان جدیدالاحداث واحد مسجدسلیمان حضور و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی این ساختمان قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.