• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

محمد نظری: مربيان بومي در اولويت هدايت نفت هستند/نماینده‌ای از فدراسيون در مسجدسلیمان مستقر شود

  • کد خبر : 7210
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب خواستار مستقر شدن نماینده‌ای از فدراسيون در مسجدسلیمان براي نظارت بيشتر بر روند آماده‌سازي اين شهرستان جهت ميزباني رقابت‌هاي ليگ ‌برتر شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان محمد نظری اظهار کرد: برای آماده‌سازی ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان در حال انجام کارها […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب خواستار مستقر شدن نماینده‌ای از فدراسيون در مسجدسلیمان براي نظارت بيشتر بر روند آماده‌سازي اين شهرستان جهت ميزباني رقابت‌هاي ليگ ‌برتر شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان محمد نظری اظهار کرد: برای آماده‌سازی ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان در حال انجام کارها هستیم، مشکلات این ورزشگاه مربوط به VIP، رختکن، جایگاه خبرنگاران، نور ورزشگاه، سکوهای تماشاگران و بخشی از زمین چمن است که در حال بازسازی و ترمیم هستیم.

وی بیان کرد: آقايان حیدری و خدادادی که از همکاران ما در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در اين شهرستان هستند، در حال انجام کارها می‌باشند. از هفته گذشته کارمان را شروع کرده ایم و خواسته ایم که نماینده فدراسیون مرحله به مرحله به مسجدسلیمان بیاید و بر کارها نظارت داشته باشد تا دوباره‌کاری صورت نگیرد.

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب ادامه داد: هفته گذشته نیز نماینده ای از فدراسیون به مسجدسليمان آمد و موارد لازم را جهت پيگيري، به ما عنوان كرد ولی ما نماینده ای را می خواهیم که در مسجدسلیمان مستقر شود و بر کارهای ما نظارت داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ورزشگاه تا پيش از آغاز لیگ برتر آماده می‌شود و بازی‌های نفت مسجدسلیمان در اين شهرستان برگزار خواهد شد؟ گفت: بله، برنامه ما هم این است که ورزشگاه آماده شود تا بازی‌ها در مسجدسلیمان برگزار شوند. ما کارهای مان را در این زمینه انجام می دهیم و اگر ایرادی از ما گرفته نشود، هدف ما این است که صد درصد بازی ها در آن‌جا برگزار شود. سعی مان را می کنیم که با نظارت فدراسیون، کارها را انجام دهیم تا مشکلی پیش نیاید و ایرادی از ما گرفته نشود.

نظری در ادامه در پاسخ به این سوال که گفته مي‌شود با مرفاوي، ويسي، مظلومي، سعداوي و مكوندي براي هدايت تيم صحبت‌هايي داشته‌ايد؟ عنوان کرد: اولویت ما با مربیان بومی است و به همین منظور با چند مربی مذاکره داشته ایم و از آن‌ها خواسته ایم، پس از بررسی، نظرشان را به ما اعلام کنند. تا پایان هفته آینده نیز سرمربی تیم مشخص خواهد شد و پس از آن نیز تمرینات مان شروع می شود.

وی خاطرنشان‌کرد: اولویت ما مربی و بازیکنان بومی است تا با مسجدسلیمان و کانون هواداران‌مان هماهنگ باشند، چرا كه آن‌ها بايد نسبت به یکدیگر درک متقابلی داشته باشند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7210

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.