• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
0

پرويز مظلومي: به زودي مذاکرات نهايي را با مسئولين نفت انجام خواهم داد

  • کد خبر : 7172
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربي پيشين مس کرمان اعلام کرد به زودي مذاکرات نهايي را با باشگاه نفت مسجد سليمان خواهد داشت تا در صورت توافق هدايت اين تيم را در چهاردهمين دوره ليگ برتر برعهده گيرد. پرويز مظلومي در مورد اين که در فهرست گزينه‌هاي باشگاه نفت مسجدسليمان قرار گرفته است، گفت: من صحبت‌هاي […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربي پيشين مس کرمان اعلام کرد به زودي مذاکرات نهايي را با باشگاه نفت مسجد سليمان خواهد داشت تا در صورت توافق هدايت اين تيم را در چهاردهمين دوره ليگ برتر برعهده گيرد.

پرويز مظلومي در مورد اين که در فهرست گزينه‌هاي باشگاه نفت مسجدسليمان قرار گرفته است، گفت: من صحبت‌هاي مقدماتي را با مسئولان نفت مسجدسليمان انجام دادم. البته در مورد مسائل مالي هيچ بحثي صورت نگرفت و در مورد اهداف تيم و برخي مسائل ديگر مذاکراتي انجام شد. نفت يک تيم پرطرفدار است و حمايت ايل بختياري را پشت سرش دارد. اميدوارم شرايط مهيا باشد تا بتوانيم با يکديگر همکاري کنيم.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، وي ادامه داد: باشگاه نفت مسجد سليمان براي حضور در ليگ برتر مشکلي ندارد ولي بايد از لحاظ امکانات و برخي مسائل ديگر تقويت شود. ما صحبت‌هايي را براي همکاري انجام داده‌ايم و به زودي مذاکرات نهايي را انجام خواهيم داد. البته هنوز توافق قطعي حاصل نشده است ولي اميدوارم که در نهايت با يکديگر به توافق برسيم. با اين حال فعلاً اتفاق خاصي رخ نداده است.

مظلومي در پاسخ به اين سؤال که «اگر با نفت مسجدسليمان به توافق برسيد، هدف‌تان در فصل جديد ليگ برتر چه خواهد بود؟»، افزود: اين براي اولين بار است که نفت قرار است در رقابت‌هاي ليگ برتر شرکت کند. قطعاً هدف اول اين است که براي اولين سال نفت در ليگ برتر بماند ولي مطمئناً دنبال جايگاه بهتري خواهيم بود. اين تيم از حمايت هواداران و ايل بختياري

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. هو هو 6 تایییییییییییییییییییییییییییییییییییا

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.