• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
1

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب: برنامه‌مان این است که مکوندی جذب تيم شود

  • کد خبر : 7075
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب از انتخاب سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تا حداكثر یکی، دو هفته آینده خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان محمد نظری در ابتدا در خصوص روند آماده‌سازی ورزشگاه شهيد بهنام محمدي ‌مسجدسلیمان اظهار کرد: روز دیدار نفت مسجدسلیمان با پدیده شاندیز […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب از انتخاب سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تا حداكثر یکی، دو هفته آینده خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان محمد نظری در ابتدا در خصوص روند آماده‌سازی ورزشگاه شهيد بهنام محمدي ‌مسجدسلیمان اظهار کرد: روز دیدار نفت مسجدسلیمان با پدیده شاندیز برای تعیین قهرمان لیگ یک، سهیل مهدی، نماینده فدراسیون در مسجدسلیمان حضور داشت و ایرادات ورزشگاه را یادداشت و سپس فدراسيون آن‌ها را به ما ابلاغ کرد.

وی ادامه داد: این ایرادات که مربوط به VIP، نور ورزشگاه، جایگاه خبرنگاران، استیج‌های پشت دروازه‌ها و ظرفیت ورزشگاه بود، به ما ابلاغ شد و ما منتظر هستیم تا نماینده فدراسیون که قرار است امشب به این جا بیاید، حضور يابد و طبق برنامه‌هایی که به ما می‌دهد مشکلات را برطرف کنیم.

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب گفت: به هر حال فدراسیون ایرادات را به ما گفته است ولی باید با نظارت خود آن‌ها، کار کنیم تا دوباره‌کاری نشود. وی در ادامه درباره تعیین سرمربی تیم، عنوان‌کرد: ما و هیات مدیره نظرمان این است که از مربیان بومی استان استفاده کنیم و اولویت هم با مربیان بومی است ولي طبیعتا ممکن است گزینه‌های مختلفي از جاهای مختلف نیز پیشنهاد داده شود ولی در كل سیاست کلی ما با مربیان بومی است.

نظری همچنین درباره مطرح شدن نام شش مربي داخلی و خارجی به عنوان گزينه‌هاي سرمربيگري تيم فوتبال نفت مسجدسليمان در جلسات هيات مديره گفت: این‌ها گمانه‌زنی‌هایی است که صورت می گیرد. جلسات هیات مدیره مرتب برگزار می شود و در آن‌ها درباره مسايل مختلفی ازجمله تامین اعتبار برای کامل کردن ورزشگاه و مسايل دیگر صحبت می کنیم. البته ممکن است در حاشیه آن هم بحث‌های دیگری شود.

وی در پاسخ به این سوال که سرمربی تیم چه زمانی مشخص خواهد شد و تكليف بهروز مكوندي چه مي‌شود؟ عنوان کرد: سرمربی تیم حداکثر تا یکی، دو هفته آینده مشخص می‌شود. همچنين برنامه‌مان این است که مکوندی جذب تيم شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. با سلام یکی دیگر ازگزینه های اصلی حضور استاد صیدال سرقلی است که مربی اسبق بهروزمکوندی و دارای مدرک مربیگری aکه امیدواریم اینگونه شود.

  2. آقای سرقلی که اگر بیاید عالی میشود محمد جان به امید پیروزی نفت مسجدسلیمان با حضور مربی بومی

  3. زوج آقای صیدال سرقلی و بهروز مکوندی بهترین گزینه برای تیم نفت مسجدسلیمان است بیاد تیم دارایی و موفقیت های آن زمان

  4. اگر مسئولین محترم شهرستان عاقلانه رفتار کنند چه کسی بهتر وارزنده تر از صیدال سرقلی میتواند در مسجدسلیمان کار کند به امید سربلندی مسجدسلیمان و مسجدسلیمانی ها

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.