• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
1

حاتمي عضو شوراي شهر مسجدسليمان: مسجدسلیمان نیازمند ورزشگاه‌های استاندارد و مجهز است

  • کد خبر : 6881
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۷:۲۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سیامک حاتمی اظهار کرد: شهرستان مسجدسلیمان به دلیل شرایط موجود در بخش ورزش نیازمند ورزشگاه‌های متعدد و مجهز است و باید در این زمینه استاندارهای موجود را به خوبی رعایت کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی افزود: شهرستان مسجدسلیمان به دلیل ورزش‌خیز بودن و تمایل بسیار زیاد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سیامک حاتمی اظهار کرد: شهرستان مسجدسلیمان به دلیل شرایط موجود در بخش ورزش نیازمند ورزشگاه‌های متعدد و مجهز است و باید در این زمینه استاندارهای موجود را به خوبی رعایت کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی افزود: شهرستان مسجدسلیمان به دلیل ورزش‌خیز بودن و تمایل بسیار زیاد جوانان، نیازمند احداث ورزشگاه‌های مجهز است و به این دلیل این مسئله را  با جدیت پیگیری می‌کنیم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با اشاره به اینکه شهرستان مسجدسلیمان نیازمند این امکانات است، تاکید کرد: شهرستان مسجدسلیمان بزرگان زیادی را به جامعه ورزش به ویژه فوتبال تقدیم کرده است و باید در شرایط کنونی حضوری فعال و تاثیرگذار در لیگ برتر فوتبال کشور داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه تجهیز ورزشگاه‌های مسجدسلیمان از جمله خواسته‌های معقول و منطقی مردم است، گفت: مسئولان باید در راستای بهبود شرایط ورزشگاه‌های شهرستان مسجدسلیمان اقدام کنند و در این زمینه شورای اسلامی شهر نیز این خواست به حق مردم را پیگیری خواهد کرد.

دبیر شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان تاکید کرد: شهرستان مسجدسلیمان در ورزش فوتبال جایگاه بسیار خوبی داشته است و پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در این زمینه موفقیت‌های زیادی کسب کرده است و باید کوشید تا این شهرستان به جایگاه واقعی خود در بخش ورزش بازگردد و این مهم تنها با حمایت مسئولان امکانپذیر است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. آفرین به آقای حاتمی
    انشاالله هرچه سریع تر ایشان به همراه دیگر اعضای شورای شهر اقدامات عملی در این زمینه را آغاز کنند.

  2. عضو بااصالت بی ادعا وکارکن وپی گیر شورا واز همه مهمتر بی حاشیه وبدون در نظر گرفتن منا فع وسود شخصی .من میدانم که هدفی جز خدمت ندارد

  3. جناب حاتمی به فکر شهرداری بحران زده وشهرهزارمشکل باشید شرکت نفت از پس این کارها بر میاد جنابعالی ودوستانتان دنبال چانه زنی و گرفتن اعتباری برای شهر از بالا باشید خواهشن از مسائل حاشیه ای خارج شوید شماها اعضای شورای شهر وکیل ملت هستید به وظایف اصلی خود توجه کنید…..این توصیه من به شماهاست که عملکرد امروز شما کارنامه کاری و مدیریتی فردا شما در پیشگاه همگان است….انشاله که روسفید از این میدان بیرون بیایید وشرمنده مردم نشویید.

  4. آقای الف جان
    سلام بنظرم شورا دارد وظایف اش را عمل میکند مگر یکی از وظایف مصرح در قانون حمایت از ورزش های همگانی در سطح شهر نیست خو ؟ بنده خدا ها دارند حمایتمی مندد . دست مریزاد باید بهشون گفت بخدا تیم نفت کار مکی نکرده شورا با آگاهی از این تیم حمایت می کند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.