• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

سرمربی نفت‌مسجدسلیمان: با قهرمانی در لیگ یک، جشن صعودمان را کامل می‌کنیم

  • کد خبر : 6832
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۹:۱۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان پیش از دیدار تیمش برابر پدیده شاندیز مشهد برای تعیین قهرمان لیگ دسته یک کشور گفت: امیدوارم این بازی مهم را با پیروزی پشت سر بگذاریم و جشن صعودمان را کامل کنیم به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مکوندی اظهار کرد: پس از دیداری […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان پیش از دیدار تیمش برابر پدیده شاندیز مشهد برای تعیین قهرمان لیگ دسته یک کشور گفت: امیدوارم این بازی مهم را با پیروزی پشت سر بگذاریم و جشن صعودمان را کامل کنیم

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مکوندی اظهار کرد: پس از دیداری که در هفته پایانی لیگ دسته یک کشور برابر آلومینیوم هرمزگان داشتیم و به پیروزی رسیدیم و توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم، اکنون خودمان را برای بازی مهمی که مقابل پدیده شاندیز پیش رو داریم آماده می کنیم.

وی ادامه داد: در این فاصله نیز جشن قهرمانی مان را گرفتیم و خوشحالیم که توانستیم دل مردم شهرمان را شاد کنیم. تمام سعی و تلاش‌مان این است تا این بازی مهم را با پیروزی پشت سر بگذاریم و جشن مان را کامل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ارزیابی‌اش از تیم پدیده شاندیز گفت: پدیده تیم بسیار خوبی است و توانست صدرنشین گروه الف شود. این تیم از بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره می‌برد. میثاقیان سرمربی این تیم سابقه بسیار درخشانی در لیگ برتر و لیگ یک دارد و توانسته در لیگ دسته یک، پنج تیم را به لیگ برتر برساند. در واقع میثاقیان از مربیان با سابقه و خوب کشورمان است. این تیم امکانات مالی خوبی دارد و حریف بسیار قدری برای ما محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: هدف پدیده این است که در این بازی پیروز شود ولی هدف ما هم این است که در این دیدار به پیروزی برسیم و با تمام توان ظاهر می شویم و تلاش‌مان این است تا هر طور شده است، این مسابقه را با پیروزی و شیرینی برد به پایان برسانیم

مکوندی در ادامه خاطر نشان کرد: در طول مسابقات هواداران ما را تنها نگذاشتند و برای این بازی نیز ما را تنها نمی‌گذارند، از آن‌ها تشکر می کنم. ما مدیون آن‌ها هستیم و اگر حمایت های آن‌ها نبود قطعاً ما امروز در این جایگاهی که قرار داریم، نبودیم.

وی درباره عدم حضورش در جشن قهرمانی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که در ورزشگاه شهید بهنام محمدی این شهرستان برگزار شد، گفت: مشکلی برای من پیش آمد که البته خاص نبود و باعث شد که من نتوانم در این جشن شرکت کنم. در همین جا از تمام مردم مسجدسلیمان عذرخواهی می کنم و دست تک‌تک آن‌ها را می‌بوسم و از آن‌ها می‌خواهم بابت عدم حضورم در این جشن، من را ببخشند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6832

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. همین الان بازی فینال لیگ 1 تمام شد و تیم نفت باخت . امیدواریم در لیگ برتر با برنامه ریزی و جذب بازیکنان قوی و سطح بالا بتونند موفق ظاهر بشن .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.