• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
1

كمپين رسانه اي حمايت از باشگاه نفت تشكيل خواهد شد

  • کد خبر : 6727
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- كمپين رسانه اي حمايت از باشگاه نفت مسجدسليمان متشكل از روزنامه نگاران، خبرنگاران، مديران مسئول سايت ها تشكيل خواهد شد. سعيد كيواني از روزنامه نگاران پيشكسوت مسجدسليماني و پيشنهاد دهنده تشكيل كمپين رسانه اي حمايت از باشگاه نفت در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گفت: حضور تاريخي تيم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- كمپين رسانه اي حمايت از باشگاه نفت مسجدسليمان متشكل از روزنامه نگاران، خبرنگاران، مديران مسئول سايت ها تشكيل خواهد شد. سعيد كيواني از روزنامه نگاران پيشكسوت مسجدسليماني و پيشنهاد دهنده تشكيل كمپين رسانه اي حمايت از باشگاه نفت در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گفت: حضور تاريخي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان در ليگ برتر مي تواند نقطه عطفي براي مسجدسليمان باشد. وي ادامه داد: اگر نفت در ليگ برتر تثبيت شود مطمئناً شاهد پيشرفت مسجدسليمان در زمينه هاي مختلف گردشگري، اقتصادي، فرهنگي و… خواهيم بود به همين دليل پيشنهاد مي دهم همه اهالي رسانه علاقه مند به مسجدسليمان و تيم نفت در سراسر كشور با تشكيل اين كمپين به حمايت از تيم فوتبال نفت بپردازند. گزارشات تكميلي متعاقباً  اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6727

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 7
  1. این کمپین نیاز به عکاس نداره

  2. حتما دارد

  3. مگر ایشون بچه ایذه نیستند؟چرا خود مسجدسلیمانی ها اینکار را نمی کنند.در زمان حضور در لیگ دسته یک یکی از این آقایان حتی یک خط خبر از نفت نزدند.حالا از کجا پیدایشان شده.آقای مرادی لطفا دقت بفرمایید

  4. بهتر از خیلی هاست که هیچ کاری نکرده اند…. هرکسی که بخواهد می تواند اینکار را بکند بهتر است حمایت شود تا جبهه گیری های الکی ….

  5. آقای مهران عزیز
    آقای کیوانی از روزنامه نگاران قدیمی مسجدسلیمان بوده اند که فعالیت حرفه ای از سال 75 و با انتشار اولین ویژه نامه اختصاصی این شهرستان (فجر مسجدسلیمان) آغاز کرد تلاش نمود که توانایی های مسجدسلیمان (را که پیش از این در انزوای خبری بود) تا حدود زیادی رسانه ای نماید. از طرف دیگر چه اشکالی دارد که بختیاری ها به کمک همدیگر بشتابند و یاریگر هم باشند؟ آیا انتشار بیش از 80 ویژه نامه اختصاصی شهرستان در طول بیش از 10 سال فعالیت روزنامه نگاری (75 تا 85) نمی تواند دلیلی بر تعصب ایشان در روزنامه نگاری ورزش مسجدسلیمان باشد؟! پیشنهاد می کنیم از همین الان تنگ نظری ها را کنار بگذاریم، فردا خیلی دیر است؟!!!

  6. اینجانب امین کاشانی بیرگانی خبرنگار ایبنانیوز در مسجدسليمان با اين حرکت موافقم و همه جوره در خدمت خواهم بود.

  7. اقای کاشانی باید عمل کنی به قولی که میدی منم عکاس تابناک هستم نمیام جار بزنم همه جا باید بیاا تو صحنه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.