• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

سیدشکرخداموسوی صعود مقتدرانه تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر را تبریک گفت

  • کد خبر : 6708
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۸:۵۷

سید شکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز ،کارون ،باوی وحمیدیه در مجلس شورای اسلامی صعود مقتدرانه تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر را تبریک گفت. متن پیام تبریک سید شکرخدا موسوی به این شرح است . بسم الله الرحمن الرحیم مردم شریف و پهلوان پرور خوزستان، ورزشکاران اخلاق مدار و خداجوی این خطه و به […]

سید شکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز ،کارون ،باوی وحمیدیه در مجلس شورای اسلامی صعود مقتدرانه تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر را تبریک گفت. متن پیام تبریک سید شکرخدا موسوی به این شرح است .

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و پهلوان پرور خوزستان، ورزشکاران اخلاق مدار و خداجوی این خطه و به ویژه زاگرس نشینان مقاوم و دلاور بدینوسیله پیروزی های حماسی و صعود مقتدرانه فرزندان شایسته باشگاه فوتبال نفت مسجدسلیمان را به لیگ برتر فوتبال کشور تبریک و شادباش می گویم.

صمیمانه آرزوی افتخار آفرینی در فصل آینده مسابقات سطح اول فوتبال کشور را برای این باشگاه مردمی داشته و امید دارم این پیروزی طلیعه ی احیای ورزش قهرمانی در شهر مظلوم مسجدسلیمان باشد. بی گمان از این پس مسولیت سنگینی متوجه مدیران وزارت نفت در توجه به این تیم نوپا می باشد.

اینجانب نیز همه مساعی خود را بکار خواهم بست تا فرزندان شایسته خوزستان نمایندگان مناسبی در فصل آتی لیگ حرفه ای فوتبال ایران باشند.در پایان ضمن تبریک مجدد این پیروزی بزرگ برای کادر فنی، بازیکنان و همه هواداران و حامیان باشگاه فوتبال نفت مسجدسلیمان از درگاه ایزد منان سلامتی، موفقیت و بهروزی همه فرزندان خوزستان عزیز را آرزومندم.

سید شکرخدا موسوی/نماینده مردم اهواز ، کارون ،باوی و حمیدیه حمیدیه در مجلس شورای اسلامی

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.