• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

واکنش ها به ادعای حمایت امیدوار رضایی از نفت مسجدسلیمان

  • کد خبر : 6678
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سایت “بانک ورزش” در گزارشی با عنوان «نفت مسجدسلیمان به سياسيون احتياج نداشت» به ادعای مطرح شده توسط یکی از میهمانان برنامه نود مبنی بر حمایت امیدوار رضایی از تیم نفت مسجدسلیمان، پاسخ داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنام هنگاران مسجدسليمان به نقل از ایبنانیوز، پس از آن که یکی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سایت “بانک ورزش” در گزارشی با عنوان «نفت مسجدسلیمان به سياسيون احتياج نداشت» به ادعای مطرح شده توسط یکی از میهمانان برنامه نود مبنی بر حمایت امیدوار رضایی از تیم نفت مسجدسلیمان، پاسخ داد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنام هنگاران مسجدسليمان به نقل از ایبنانیوز، پس از آن که یکی از مسئولان باشگاه پیکان تهران در مصاحبه با برنامه تلویزیونی نود مدعی شد برخی سیاسیون مسجدسلیمانی از جمله امیدوار رضایی از تیم نفت حمایت کرده و مانع از کسر یک امتیاز از این تیم شده اند، سایت “بانک ورزش” با رد تلویحی این موضوع، عقب نشینی فدراسیون و سازمان لیگ را به خاطر حمایت و تعصب هواداران این تیم دانست.

سایت “بانک ورزش” در گزارشی با عنوان «نفت مسجدسلیمان به سیاسیون احتیاج نداشت»، نوشت: «تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با برتری یک بر صفر برابر میزبانش آلومینیوم هرمزگان، صعودش به لیگ برتر فوتبال ایران را قطعی کرد تا نشان دهد نیازی به حضور و فشار سیاسیون در مستطیل سبز ندارد. به همین مناسبت تعدادی از طرفداران این تیم خوزستانی در هرمزگان پس از پایان بازی شادی و شعف خودشان را با ورود به زمین و با بازیکنان نفت تقسیم کردند. عد‌ه ای دیگر نیز در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر اینگونه واکنش نشان دادند:

مرتضی: مسجدسلیمان لیگ برتری شد. تبریک به ملت غیور بختیاری و مردم خوزستان.

سینا: وای وای وای نفت مسجدسلیمان رفت لیگ برتر. تبریک میگم. ما اومدیم ما اومدیم.

شیرین: نفت مسجدسلیمان هورااااا رفتیم لیگ برتر».

سایت “بانک ورزش” در پایان گزارش خود، عکسی از هواداران پر شور تیم نفت مسجدسلیمان را منتشر کرده که پارچه نوشته ای با عنوان «قلعه شیران بختیاری» را بر فراز استادیوم نصب کرده اند.

همچنین محمد درویش از فعالان برجسته محیط زیست که چندی پیش مقاله ای در ستایش شعور و گرایشان محیط زیستی هواداران نفت مسجدسلیمان منتشر کرده بود، در یادداشت جدیدی با عنوان «رد پای یوزپلنگ‌ها در شادی امشب مردم مسجد سلیمان!» که به مناسبت صعود این تیم در خبرآنلاین منتشر کرد، به ادعای مطرح شده در مورد حمایت امیدوار رضایی از این تیم واکنش داد و شعور هواداران این تیم را سرمایه اصلی آن دانست.

محمد درویش نوشت: «بعدازظهر امروز یک رخداد تاریخی در محروم‌ترین شهر خوزستان، مسجد سلیمان رقم خورد و برای نخستین بار، تیم فوتبال نفت این شهرستان با شکست آلومینیوم هرمزگان به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد و مسجد سلیمانی‌ها را به رقص و پایکوبی و شادمانی در خیابان‌های شهر واداشت. یادتان هست در هشتم دی ماه ۱۳۹۲ نوشتم که دوستداران محیط زیست و طرفداران تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان، میلیون‌ها تومان هزینه کردند تا با تهیه و نصب بنرهایی از یوزپلنگ ایرانی در ورزشگاه آن شهر، حمایت خود را از نماد طبیعت ایران به عنوان پیراهن قهرمانان ملی‌پوش فوتبال در جام جهانی برزیل اعلام کنند؟ و حالا یکصد روز پس از آن رخداد، جوانان مسجد سلیمانی کاری بزرگ را سامان داده و توانستند به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کنند تا چهره‌ی امشب شهر مسجد سلیمان شبیه هشتم آذر ۱۳۷۶ در سراسر شهرهای ایران شود! من که دوست دارم فکر کنم، مسجد سلیمانی‌ها، این محروم‌ترین تیم فوتبال ایران که ظاهراً بعضی‌ها هم دوست داشتند از صعودش به بهانه‌های مختلف ممانعت کنند! یک پارتی بزرگ داشتند که زورش بیشتر از توان مالی رقبای ثروتمندشان بود! کیست که آن پارتی تیزپا و زیبا را نشناسد؟» محمد درویش در عبارت پردازی آمیخته به طنز خود، با یادآوری شعور و همت بالای هواداران نفت مسجدسلیمان در حمایت از پروژه حفاظت از یوزپلنگ ایرانی، صعود این تیم را ناشی از آگاهی و همت هواداران آن دانست.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 8
  1. سلام
    امیدوار رضایی اون موقع که نماینده مسجدسلیمان بود چرا هیچ کاری نکرد برا شهر و برا ورزش شهر؟؟
    حالا که این بازیکنا با بدبختی و هزار جور کارشکنی تونستن برن لیگ برتر هرکی میخواد به یه نحوی خودشو در این موفقیت سهیم کنه

  2. بر کسی پوشیده نیست که این تیم با حمایتهای بی دریغ تماشاگران به اینجا رسید!!نه مثله بعضی ها که تو کل شهر بنر زدن و می خوان تیم رو به نام خودشون قبضه کنن!!در ضمن دادا”علی” هیچ تیمی که یک یا دو سال..که نمیاد لگ برتر بلکه با یه شرایط خاص!!

  3. البته این روزا بنرهای مختلفی نصب می کنند و از ادمهایی تشکر میشه که هیچ ربطی به تیم ندارند
    صعود تنها نتیجه تلاش بازیکنان مربی و حمایت شرکت نفت و هواداری تماشاگران است نه کسی دیگر

  4. من خدایی شاهد حضور اعضای شورای شهر در بین تماشا چیان و نه قسمت vip بودم این حضور متاسفانه نادیده گرفته شد . خود اعضا شورا هم رغبتی به رسانه ای کردن آن نداشنتد آنطور که من دیدم دو روز تمام به همراه تیم بودند

  5. از بنرهای میلیونی سطح شهر مشخصه که زیرشون نوشته هواداران نفت /چرا میخوان خودشون رو گول بزنند ؟توی باطلاقی که خودشون درست کردند دارن دست وپا میزنند.

  6. من با آقای کرمزاده موافقم . این اعضا شورا در سکوت خبری با تیم رفتند و آمدند کسی هم از آنها حمایت نکرد افسوس چقدر ما ناسپاس شدیمه …

  7. متا سفم براي عده اي تازه به دوران رسيده/اقاي نماينده تلاش كرده درست است متشكريم/اما اين همه بنر در مسجدسليمان واقعا شايسته يك مقام مسئول نيست.

  8. سلام اقا علی میگم اقای ….که اینقدربنرسطح شهرزده وازپول بیت المال هزینه میکنه چکاره تیم نفت که اینقدر بنربا تبلیغات مختلف زده سطح شهربابا مردم مسجسلیمان باهوش ترازاین هستن که بااین سیاه بازی هابخوای خوامشون کنی برادر حق مردم خرج بنرهای میلیونی نکن بروچهارتافقیرکه نان شب ندارن کمک کن که اون دنیاشرمندشون نشی البته اگرفکراون دنیاباشی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.