• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

پیام تبریک مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به مناسبت صعود تیم فوتبال نفت به لیگ برتر

  • کد خبر : 6617
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۷:۴۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به مناسبت صعود مقتدرانه تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر با صدور پیامی این موفقیت را به شهروندان و جامعه ی ورزشی استان خوزستان تبریک گفت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به مناسبت صعود مقتدرانه تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر با صدور پیامی این موفقیت را به شهروندان و جامعه ی ورزشی استان خوزستان تبریک گفت.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس ابراهیم پیرامون در این پیام ضمن تقدیر از زحمات کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت : همانگونه که رهبر معظم انقلاب می فرمایند « ورزشكاران قهرمان همانند قله‌ای هستند كه زمینه‌ساز حركت آحاد مردم، به‌ویژه استعدادهای جوان، به سمت قله‌ها می‌باشند » و شما ورزشکاران عضو تیم نفت که روحیه ی پهلوانی تان را از مکتب مولا علی (ع) فرا گرفته اید توانستید در یک فصل پرفراز و نشیب و با گذشتن از موانع متعدد با انجام بازیهای جوانمردانه به نتیجه ای دست یابید که آرزوی دیرینه ی فوتبال دوستان این خطه ی قهرمان پرور می باشد.

مهندس پیرامون در ادامه این پیام آورده است : بی شک حضور در بالاترین سطح ورزش فوتبال و قرار گرفتن در کنار تیم های بزرگ ، شایسته و برازنده این مردم فهیم و ورزش دوست است که پس از سالها طلب کردن اینک توسط شما ورزشکاران جوان و برومند این خطه محقق گردید.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در خاتمه می افزاید : اینجانب به سهم خود و به نیابت از هیأت مدیره و کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان کسب این موفقیت ارزشمند و صعود تاریخی وماندگار به لیگ برتر را به جامعه ی ورزشی استان خوزستان ، شهروندان شریف مسجدسلیمانی خصوصاً هواداران پرشور تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تبریک و تهنیت عرض نموده و از کلیه ی مسئولین ، دست اندرکاران و کسانیکه برای این تیم زحمت کشیده اند تقدیر نموده و موفقیت روزافزون این مجموعه را در کلیه میادین ورزشی از خداوند منان خواهان و خواستارم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با سلام و درود

    .

    می توان از شماری بنگله

    ها و یا دیگر ساختمان های شرکت نفت را برای جبران کمبود هتل در مسجدسلیمان برای هواداران تیم ها یی که به شهر مسجدسلیمان می ایند فراهم اورد. و هزینه های اقامتی را (همانند بهره مندی افراد غیر شرکتی از خدمات بیمارستانی) از آنان دریافت نمود. که بازیافتی برای چنین هزینه هایی نیز باشند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.