• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

پیام تبریک دکتر جلیلی به مناسبت صعود تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر

  • کد خبر : 6613
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۷:۲۸

تلاش، پشتکار و غیرت شما جوانان برومند با الگو گرفتن از هزاران شهید سرافراز این دیار باعث شد که بار دیگر نگاه ها به سوی این خطه از میهن عزیزمان که همیشه سنگ زیرین پیشرفت کشور بوده و علیرغم تامین منابع کشور در محرومیت بسر می برد، جلب شود.  در پی صعود تیم فوتبال نفت […]

تلاش، پشتکار و غیرت شما جوانان برومند با الگو گرفتن از هزاران شهید سرافراز این دیار باعث شد که بار دیگر نگاه ها به سوی این خطه از میهن عزیزمان که همیشه سنگ زیرین پیشرفت کشور بوده و علیرغم تامین منابع کشور در محرومیت بسر می برد، جلب شود.

 در پی صعود تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر دکتر اسماعیل جلیلی پیام تبریکی را در سایت رسمی خود منتشر نمود. متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

پیروزی غرور آفرین جوانان شایسته مسجدسلیمانی و خوزستانی و صعود تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان را به عنوان خادم مردم شریف مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا به همه مردم این خطه و خوزستانی های عزیز تبریک و تهنیت می گویم.

تلاش، پشتکار و غیرت شما جوانان برومند با الگو گرفتن از هزاران شهید سرافراز این دیار باعث شد که بار دیگر نگاه ها به سوی این خطه از میهن عزیزمان که همیشه سنگ زیرین پیشرفت کشور بوده و علیرغم  تامین منابع کشور در محرومیت بسر می برد، جلب شود. امید است که این اتفاق میمون و مبارک آغازی دوباره و نقطه عطفی باشد بر رشد و تعالی مسجدسلیمان بزرگ. تشکر خود را به نمایندگانی از مردم شریف مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا از بازیکنان، کادر فنی، مسئولین شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مسئولین خوزستان و مسجدسلیمان و همه کسانی که باعث خلق این پیروزی و صعود و شادی قلب مردم شدند صمیمانه ابراز می دارم و از آنها می خواهیم گام های بعدی را محکم تر و استوارتر بردارند چرا این مردم شایسته و قدردان آن هستند.

اسماعیل جلیلی – نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شواری اسلامی

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6613

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. اقای جلیلی تشکر. چطور شده پیام تیریک امیدوار رضایی را انتشار ندادند سایت های مسجدسلیمان؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.