• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11774اخبار امروز : 0
1

فرمانده حوزه مقاومت بسیج صنعت نفت جنوب: انقلاب اسلامی ایران، صهیونیسم و امپریالیسم را مچاله کرد

  • کد خبر : 6547
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۸:۰۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب پیروزی انقلاب اسلامی را طوفانی الهی برای در هم نوردیدن و مچاله کردن  مکاتب ضاله صهیونیسم و امپریالیسم عنوان کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، سید […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب پیروزی انقلاب اسلامی را طوفانی الهی برای در هم نوردیدن و مچاله کردن  مکاتب ضاله صهیونیسم و امپریالیسم عنوان کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، سید شهریار موسوی با بیان اینکه ملت ایران از دیرباز تاکنون موحد و یکتاپرست بوده اند افزود : ورود اسلام به ایران با استقبال ایرانی ها مواجه گشت و از آن هنگام تاکنون ایرانیان با عشق به اهل بیت (ع) و الهام از قیام عاشورای حسینی (ع) با هرگونه ظلم مقابله کرده اند .

وی که در گردهمایی بسیجیان و نظارت ستادی عملکرد سالانه پایگاههای تابعه حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب و در جمع بسیجیان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان سخن می گفت ، شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی را از مصادیق بارز این عشق و علاقه عنوان کرد و گفت : تحلیل گران سیاسی دهه 70 میلادی تصور این را هم به ذهنشان خطور نمی دادند در ایران و منطقه ی استراتزیک خاورمیانه انقلابی با چنین عظمت و شوکتی شکل بگیرد .

وی ادامه داد : تصور آنها این بود که تغییرات و رفرمی مشابه آنچه که در نمایشنامه فرمایشی انقلاب سفید در دوران پهلوی شکل گرفت در ایران رخ خواهد داد که برای منافع نظام سرمایه داری و صهیونیسم که جریانی نامشروع و مسموم است خطری بوجود نخواهد داشت. سید شهریار موسوی تصریح کرد : انقلاب اسلامی ایران که ریشه در دین خواهی و حکومت دینی همراه با اقتصاد اسلامی دارد با پیروزی اش بر تمامی معادلات و حساب و کتاب های صهیونیسم جهانی و امپریالیسم خط بطلان کشید و همچون طوفان آنها را درهم نوردید و مچاله کرد .

وی با مقایسه مکتب اسلامی با سایر مکاتب جهان گفت : در مکاتب دیگر آزادی و استقلال در گرو خواسته های بشر است اما در مکتب  اسلام ، خداوند باری تعالی ملاک هایی قایل شده ولی اختیار این ایدئولوژی را برعهده خود انسان نهاده است. فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان صنعت نفت جنوب شکست آمریکا بعنوان نماد امپریالیسم و هم پیمانانش در مقابله با انقلاب اسلامی طی حوادث و رودیدادهای متعدد پس از پیروزی انقلاب اسلامی را نشانه الهی بودن و پشتوانه ی الهی داشتن آن توصیف کرد .

وی خاطر نشان کرد : در این نظام مقدس که با رهبری خردمندانه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) با تکیه بر عقبه ای مردمی توانسته اقتدار آمریکا را در منطقه و جهان در هم بپیچد و هیمنه پوشالی آنرا فرو ریزد ، پایداری و بیداری مردمی و اعتقاد به الهی بودن این نظام موجب تقویت و توانمندی روزافزون آن در برابر توطئه های جور واجور دشمنان گردید .

وی تحریم ها و فشار غربی را توطئه ای قدیمی و شکست خورده دانست و گفت : پیروزی در مذاکرات هسته ای و تمایل روزافزون غربی ها برای مذاکره با ایران و پذیرش حقوق قانونی ملت ایران نتیجه ی ایستادگی ملت غیور ایران است. وی خاطرنشان کرد : اگرچه این نتایج مثبت حاصله یک پیروزی بزرگ و ارزشمند برای ملت مسلمان ایران است اما همانطوری که مقام معظم رهبری بارها فرموده اند نباید از این موضوع غافل شویم که غربی ها و سردسته ی آنها ، آمریکای جنایتکار و عوام فریب ، به بهانه ی این مذاکرات و نشست ها بدنبال یافتن راهی برای ضربه زدن دوباره به انقلاب اسلامی می باشند .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.