• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
1

کسر امتياز از نفت مسجدسليمان ظلم است

  • کد خبر : 6449
  • ۰۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مديرعامل باشگاه نفت گفت: کسر امتياز در چنين شرايطي ظلم بزرگي به مردم مسجدسليمان و ايل بختياري به شمار مي‌رود.منصور قنبرزاده در خصوص کسر يک امتياز از باشگاه نفت مسجدسليمان گفت: مسجدسليمان يک منطقه محروم در خوزستان است و تيم نفت اين شهر از تماشاگران و هواداران زيادي بهره مي‌برد که […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مديرعامل باشگاه نفت گفت: کسر امتياز در چنين شرايطي ظلم بزرگي به مردم مسجدسليمان و ايل بختياري به شمار مي‌رود.منصور قنبرزاده در خصوص کسر يک امتياز از باشگاه نفت مسجدسليمان گفت: مسجدسليمان يک منطقه محروم در خوزستان است و تيم نفت اين شهر از تماشاگران و هواداران زيادي بهره مي‌برد که شاهد آن حضور 20 هزار نفر در هر بازي است و به نظر رأيي که اعلام شده است با توجه به اين که نفت شانس صعود به ليگ برتر را دارد و فقط 2 هفته به پايان رقابت‌هاي ليگ دسته يک مانده رأيي ناعادلانه به شمار مي‌رود.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، وي ادامه داد: با وجود ارادتي که به بهروان دارم اما اگر آرشيو را ببينيد متوجه مي‌شويد که او همواره اعلام کرده بود اگر نفت مسجدسليمان به ليگ برتر صعود کند اجازه نخواهد داد اين تيم شرايط ميزباني در ليگ برتر را داشته باشد چون از نگاه او ورزشگاه مسجدسليمان استانداردهاي لازم را ندارد. قنبرزاده تأکيد کرد: نفت هم‌اکنون در کورس قهرماني ليگ دسته يک است و با وجود اين علاقمنداني که دارد، زمان اعلام رأي درست نبود چرا که مي‌تواند از لحاظ روحي و رواني تيم را دچار دردسر کند.

مديرعامل نفت تهران گفت: هواداران نفت از ايل بختياري به شمار مي‌روند و درست نيست اين ايل محروم و زحمتکش اين چنين حقشان ضايع شود. بنده با مکاتباتي که با عنوان عضو هيأت رئيسه با فدراسيون داشتم اين موضوع را تا آخر پيگيري خواهم کرد و از جامعه مطبوعاتي هم مي‌خواهم اين کار را انجام دهند. در اين موقعيت که تنها يک بازي ديگر براي نفت باقي مانده است چنين رأيي را عادلانه نمي‌دانم و حتماً بايد در آن تجديدنظر صورت گيرد. من حتي معتقدم دوستان مي‌توانستند در موقعيت فعلي، براي نفت مسجدسليمان جرايم نقدي و يا هر نوع جريمه ديگر را در نظر بگيرند و اين برخورد با اين تيم عادلانه نبود.

قنبرزاده با بيان اين که فوتبال از مسجدسليمان به کشورمان شناخته شد، يادآور شد: اين ظلم به مردم خوزستان، مسجدسليمان و ايل بختياري است که شديداً اين تيم را دوست دارند و بعد از سال‌ها روزنه اميدي در بين آن ها ايجاد شده است بنابراين به عنوان سخنگوي باشگاه نفت خواستار تجديدنظر در رأي کسر يک امتياز از باشگاه نفت مسجدسليمان هستم تا اميدواري هواداران پس از سال‌ها تبديل به يأس نشود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. متاسفم

  2. بستگي به عرضه مسئولين دارد اگه مسئولين شهرستان عرضه داشته باشند كه اجازه نمي دهند حقي از تيم ضايع شود. بهروان شمشير را از رو بسته كه نفت بعه ليگ صعود نكند. به وضوح مشخص است كه دارند تمامي تلاششون رو انجام ميدن نفت صعود نكند. ميگيد نه حالا ببينيد بازي آينده داوري چه بر سر نفت خواهد آورد…

  3. درود بر شرف پاکت ما بختیاریها به شما مردان بزرگ افتخار میکنیم جناب قنبرزاده به امید آسیایی شدن نفت تهران/دمت گرم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.