• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
2

دکتر اسماعيل جلیلی: اجازه نخواهم داد، زحمات یکساله تیم نفت و هوادارانش به خاطر رفتارهای غیر مسئولانه برخی افراد نادیده گرفته شود

  • کد خبر : 6385
  • ۰۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۷:۱۱

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دکتر جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما هرگز اجازه نخواهیم داد که زحمات یک ساله تیم نفت مسجدسلیمان و نیز هوادران پرشور و فهیم آن به خاطر رفتارهای غیر مسئولانه برخی افراد نادیده گرفته شود. وی گفت: تیم […]

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دکتر جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما هرگز اجازه نخواهیم داد که زحمات یک ساله تیم نفت مسجدسلیمان و نیز هوادران پرشور و فهیم آن به خاطر رفتارهای غیر مسئولانه برخی افراد نادیده گرفته شود.

وی گفت: تیم نفت همچنان با اقتدار در بازی پایانی به روند برد های خود ادامه خواهد داد و شرایط حضور در لیگ برتر را با اعتبارات دریافتی مهیا خواهیم کرد. مدیران استانی نیز با حمایت جدی از حضور تیم نفت مسجدسلیمان به عنوان تیمی از استان خوزستان در لیگ برتر پشتیبانی خواهند کرد .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6385

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 6
  1. شب عید و شاهکاری دیگر ازرئیس لیگ کشور غلامرضا بهروان بعداز شش ماه دیشب در شبکه ورزش
    اعلام کرد یک امتیاز از نفت مسجدسلیمان کم شد خدا لعنتت کنه مرد عقده ای…16 فروردین
    من با لباس کفن با نوشته ای بر روی آن اینجا فدراسیون مرکز مافیای فوتبال ایران است ونفت
    مسجدسلیمان خار چشم بهروان ….
    ستاراشرفی بیرگانی

  2. اینها دیدند نفت مسجدسلیمان در میان مردمان و مسئولان و بزرگان این شهر محبوبیت زیادی دارد می خواهند با این کارها از مسئولان شرکت نفت و چهره های ملی شهرستان مسجدسلیمان امتیاز (حق الزحمه!) بگیرند . چون از مسجدسلیمان بزرگانی در ورزش و سیاست این مملکت دست دارند و اینها این موضوع رو خوب میدونند .
    توی این فوتبال هر کسی با سوء استفاده از مقامش قصد رسیدن به منافع شخصی اش را دارد/.

  3. کسی نیست به این آقای بهروان و خداداد….بگوید که مسجدسلیمان به اندازه سن شما دو نفر قدمت فوتبال دارد. از عادل با عدالت بپرسید اولین بار فوتبال در کدام شهر بوجود آمد. اولین زمین فوتبال مال کدام شهر بود. اولین فرودگاه و …. واقعاً که فوتبال ایران مافیا است. حجازی! روحت شاد که بیشتر از این شاهد این فوتبال کثیف و مافیایی نبودی. این آقایان نمی توانند یک استان را با 3 تیم در لیگ برتر ببینند. اونم تیمی مثل مسجدسلیمان که خار چشم خیلی ها بوده.

  4. مسجدسلیمانی به نکته خوبی اشاره کرد وبایددر ان تامل کردافرادی همچون دکتر امیدواررضایی

  5. حمایت از نفت حمایت از قوم لر و حمایت از فوتبال استان است.با این همه مشکلات تنها امید ما حمایت مسئولین در جلوگیری از سنگ اندازی تعدادی عوامل غیر برای جلوگیری از صعود این تیم مردمی است.تا آخرین نفس برای احقاق حق پای این تیم خواهیم ایستاد.

  6. اول اظهار نظر ناقص العقل آقای معتضددر مورد قوم بختیاری ، بعد فیلم ضد بختیاری کمال تبریزی و حالا کوبیدن تیم ورزشی قوم اصیل بختیاری یعنی نفت مسجدسلیمان به بهانه ی بالا آوردن تیم پیکان بوسیله ی داوری های معلوم الحال مانند پنالتی بازی گچساران به کارگردانی آقای بهروان – آقای بهروان زمانی که فوتبال در مسجدسلیمان رواج داشت شما حتی بلد نبودید که کلمات آنرا هم هجی کنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.