• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 11775اخبار امروز : 1
5

با حضور مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان مشکلات مدارس مسجدسلیمان مورد بررسی قرار گرفت

  • کد خبر : 63407
  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹
با حضور مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان مشکلات مدارس مسجدسلیمان مورد بررسی قرار گرفت

رویش زاگرس: با حضور پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان، سعیدی پور مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان به همراه معاونین و کارشناسان نوسازی مدارس و مهدی مقدم سرپرست اداره آموزش و پرورش جلسه بررسی مشکلات و پروژه های نیمه کاره و در دست اقدام اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در […]

رویش زاگرس: با حضور پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان، سعیدی پور مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان به همراه معاونین و کارشناسان نوسازی مدارس و مهدی مقدم سرپرست اداره آموزش و پرورش جلسه بررسی مشکلات و پروژه های نیمه کاره و در دست اقدام اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در ابتدای این جلسه که در محل فرمانداری مسجدسلیمان برگزار شد مهدی مقدم سرپرست اداره آموزش و پرورش گزارشی از مشکلات و کمبودهای مدارس شهرستان از جمله: بهسازی و بازسازی برخی مدارس، کمبود سیستم سرمایشی و گرمایشی، تامین و تجهیز مدارس، آسفالت محوطه تعدادی از مدارس را ارائه و در خصوص وضعیت حاد تعدادی از مدارس شهرستان و ضرورت تعمیر، بازسازی و نوسازی آن ها تأکید نمودند.
فرماندار مسجدسلیمان نیز از مسئولین حاضر درخواست کرد توجه ویژه ای نسبت به آموزش و پرورش شهرستان داشته باشند.
وی ادامه داد: همه دستگاههای اجرایی شهرستان از ظرفیت خود برای کمک به حل مشکلات آموزش و پرورش استفاده خواهند کرد.
مولایی گفت: مشکلات فضاهای آموزشی این شهرستان قابل توجه است که انتظار داریم نوسازی مدارس، با همراهی خیرین نسبت به رفع آن ها اقدام نمایند.
مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان نیز در سخنانی اظهار داشت: تلاش خواهد کرد هر چه سریع تر پروژه های نیمه کاره را به اتمام برساند.
وی همچنین اعلام کرد: تجهیزات مورد نیاز مدارس را در حد امکان تامین خواهند کرد.
لازم به ذکر است پیش از جلسه سعیدی پور مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان، مهدی مقدم سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان، صیدی مسئول نوسازی مدارس مسجدسلیمان، نیسی معاون نوسازی مدارس استان از چند پروژه نیمه تمام آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان بازدید و از نزدیک به بررسی مشکلات مدارس پرداختند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=63407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.