• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 11775اخبار امروز : 1
3

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان برای حضور در راهپیمایی روز قدس

  • کد خبر : 63404
  • ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۷
دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان برای حضور در راهپیمایی روز قدس

رویش زاگرس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از آحاد مردم شهید پرور شهرستان مسجدسلیمان برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس داریوش رضایی گفت: بی تردید ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی و مردم شهر هزار شهید شهرستان مسجدسلیمان با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز […]

رویش زاگرس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از آحاد مردم شهید پرور شهرستان مسجدسلیمان برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس داریوش رضایی گفت: بی تردید ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی و مردم شهر هزار شهید شهرستان مسجدسلیمان با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، پاسخی قاطع و دشمن شکن به جنایات تروریستی رژیم نامشروع صهیونیست علی الخصوص جنایت اخیر در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق خواهند داد.
وی ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان از اهالی غیرتمند و متدین و روزه دار شهرستان مسجدسلیمان دعوت می‌نماید در خیزش عظیم راهپیمایی روز جهانی قدس همگام با سایر هموطنان در حمایت از آرمان قدس شریف، علیه ظلم و خشونت و اشغالگری رژیم صهیونیستی، فریاد آزادی، استقلال، حقانیت و مظلومیت سر داده و نفرت و انزجار خود را از جنایات و وحشیگری‌های این رژیم غاصب اعلام نمایند.
رضایی با بیان این که مراسم راهپیمایی روز قدس روز جمعه ۱۷ فروردین ۱۴٠۳ راس ساعت ۱۱ از سه راه همافران به سمت مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود. رضایی ادامه داد: از همه همشهریان به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران، روحانیت و طلاب، فرهنگیان و دانش آموزان، دانشگاهیان، کارگران، اصناف، بسیجیان، کارمندان، مدیران اجرایی شهرستان دعوت می شود تا در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با شکوه تمام شرکت کنند..

لازم به ذکر است سخنران این مراسم حجت الاسلام روانبخش نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی می باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=63404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.